nedeľa 2. novembra 2014

Look Parížanky


Bon journée.

Milujem Paríž, je to čarovné mesto a ja dúfam, že sa tam raz opäť vrátim. Aj u nás doma sa však Parížankou môžem stať, výberom vhodného oblečenia. 

K Francúzkam neodmysliteľne patrí baretka a červené doplnky. Ja som doplnila celý look aj nový bicyklom.


Na svoj parížsky look som si vybrala šaty z eshopu avendro.sk
Šaty majú výraznú čierno-bielu potlač. Sú ušité z kvalitnej látky, nie sú tenké ani veľmi hrubé, mierne sa naťahujú. Výstrih je do V, zboku sú mierne nariasené, takže zakryjú aj bruško. Dĺžka šiat je pod kolená, mám veľkosť L. 


Líčenie som zvolila jednoduché, ale pritom veľmi výrazné. Na oči som použila linku, ktorú som pretiahla nielen na konci, ale aj na začiatku. Pôsobia tým viac mačacie. Potom som nalepila umelé riasy. Na pery som naniesla červený lak na pery.


Matné linky od Rimmel ma milo prekvapili, používam ich už asi 2 mesiace. Schnú do matna a bonus vôbec sa nerozmazávajú

Ráno, keď je zima, často krát sa mi stane, že mi vybehne slza, iné linky sa hneď rozmazali po oku, Rimmel držia a zvládnu aj slzičku :-). Zatiaľ u mňa vedú a považujem ich za jedny z naj, aké som skúsila.


Flormar Sorbet S03 má zaujímavú farbu tým, že je niečo medzi ružovou a červenou. Obsahuje drobné fialové trblietky, ktoré sú vidieť len, ak sa zahľadíte. Lak vydrží 34 dni, čo je vyšší priemer. Kryje v prvej vrstve, ale na plné prekrytie treba dve vrstvy laku. Flormar mám z eshopu beautyday.sk.

Rimmel lak na pery Apocalips 400 Big Bang je prvou červenou farbou, ktorá si myslím, že mi pristane a cítim sa v nej dobre. Má neutrálny odtieň, takže bude svedčať viacerým typom. Tento odtieň je úžasne pigmentovaný, mierne lesklý, do pier sa vpije a drží a drží. Nezvýrazňuje žlté zuby, práve naopak :-). 


Páči sa vám parížsky look? Skúšali ste spomenuté výrobky? 

22 komentárov:

  1. Nádherné fotky, seš krásná a líčení skvělý! :) Ten baret Ti strašně moc sluší
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. červená ti veľmi pristane :) krásne líčenie!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadáš nádherně ! Vše krásně sladěno na jedničku. Krásné rty i barvy nehtů a rtů. Moc se mi to líbí. Máš krásnou postavu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martinka :-* Na tej postave musím ešte veľmi popracovať, aby bola pekná, ale veľmi pekne ďakujem. Povzbudilo ma to :-*

      Odstrániť
  4. môžem vedieť cca cenu tej linky a laku na pery ?? :) hľadám linky, ktoré držia a neobtiskávajú sa :) a červený rúž, ktorý by mi svedčal ( mám tmavé vlasy až do čierna ) a pritom nezvýrazňuje žlté zúbky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cena liniek je približne 6-7 eur, je to podľa mňa dobrá cena, pretože za matné linky inej značky dáš aj raz toľko. Lak na pery stojí 5 eúr, vyskúšaj testery :-)

      Odstrániť
  5. skvělý look, moc ti to sluší, líčení se mi moc líbí :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie šaty sú krásne. Veľmi ti to sekne... od oblečenia až po make- up a super je aj bicykel :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka, som veľmi rada, že sa to páči :-*

      Odstrániť
  7. No tak tohle vypadá božsky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekné a tá farba toho lesku je úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc ti to sluší, červená ti sekne!;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aký milý look! Ten červený lak na perách ma tak krásny odtieň a myslím, že mnohými je aj využiteľný. Zaujal ma aj bicykel, ten sa mi páči. Môj je tiež biely s krásnymi svetlomodrými a zelenkavými detailami, len je horský, tak jeho krása až tak nevynikne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Aknelka :-* Horský bicykel má veľké výhody. Ja som dlho hľadala taký, aby vyzeral ako mestský a mal benefity crosového bicykla, čiže viac prevodov a odpruženú vidlicu :-)

      Odstrániť
  11. Krásne líčenie, rúž má krásnu červenú, sýtu farbu :) theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Vanda :) áno tá farba je úžasná, sama som bola prekvapená pigmentáciou a sýtosťou červenej :-)

      Odstrániť