pondelok 24. novembra 2014

Veľké porovnanie Dermacol make-upov


Ahojte dievčatá.

Ktorý je najlepší make-up? Toto je veľmi náročná otázka, pretože každá jedna máme iné priority a iný typ pleti. 
Ak ma sledujete dlhšie, už viete, že mám problémový a zmiešaný typ pokožky. Tón pleti mám neutrálny, mierne olivový a veľmi svetlý.
U Dermacol make-upov mi sedí číslo 1. Vyhľadávam krycie, ale pritom prirodzené make-upy a nie veľmi hydratačné. 


Krycia mohutnosť vyhodnotenie:

  1. Make-up Cover
  2. Elixir make-up
  3. Caviar long stay
  4. Matt control make-up
  5. 24 control make-up
  6. Truflle hydratačný make-up
  7. Imperial make-up



Moje vyhodnotenie:

  1. Caviar long stay
  2. Matt control make-up
  3. Elixir make-up
  4. Make-up cover
  5. Truflle hydratačný make-up
  6. Imperial make-up
  7. 24 control make-up



Najlepší make-up je podľa môjho názoru Caviar long stay. Pre mňa je to najvhodnejší odtieň zo všetkých, ktoré som skúšala. Krytie má vyššie stredné, prekryje aj nedostatky. Celú recenziu si prečítate TU.

Najhorším make-upom je 24h Control make-up. Na tvári mi robí fľaky, vytvára masku. Krytie je stredné, okrem toho sa takmer hneď pokazila pumpička. 


Druhým pre mňa najlepším je Matt control zmatňujúci make-up. Mám odtieň 1 a 2 ako môžete vidieť, je medzi nimi obrovský rozdiel. 2 je dooranžova a je dosť tmavý a 1 je doružova a veľmi svetlý. Make-up má stredné krytie, nevysušuje napriek tomu, že je zmatňujúci. Celá recenzia TU.


Najviac krycí je Dermacol make-up cover, myslím, že to pre nikoho nie je novinka. Poznáte ho asi všetky. Prekryje aj tetovanie, takže sa skôr používa ako korektor. Na celej tvári pôsobí ako maska, je veľmi hutný. 209 je viac do oranžova a je tmavší ako 210. Celá recenzia TU.


Medzi najprirodzenejšie sme zaradili Dermacol Imperial make-up. Ten súperil s novinkou Truflle hľuzovkovým hydratačným make-upom. Boj to bol celkom vyrovnaný, ale Imperial je na pleti prirodzenejší a je menej vidieť ako Truflle. 
Mne nevyhovuje ani jeden, pretože sú málo krycie a hydratačné, takže sa hneď lesknem a make-up sa rýchlo zmizne. Oba make-upy používa moja mamina. Viac o Imperial make-upe v TU.


Skúšali ste niektorý z make-upov? Ako ste spokojné s mojím vyhodnotením?

22 komentárov:

  1. Od Dermacolu som skúšala iba Matt Control, ale použila som ho asi len dvakrát a stojí mi v poličke... Je pre mňa príliš krycí, nevyzerám v ňom prirodzene, navyše mi na pleti vytvára mapy. Nejako to nie je to pravé orechové, povedala by som, že je dobrý na fotenie, ale nie do bežného života. I keď to je asi individuálne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak si zvyknutá na menej krycie, nedivím sa, že si ho odložila. Ja vyhľadávam len krycie a je jasné, že sú menej prirodzené ako tie málo krycie. :-)

      Odstrániť
  2. ja používam ten imperial, je síce málo krycí ale dávam si pod neho makeup cover takže som s tým tak spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je super, že si našla pre teba ideálnu kombináciu :-)

      Odstrániť
  3. Teda, tak obsáhlé srovnání vidím poprvé. :) Sama nutně ve své sbírce musím mít Dermacol cover (ve 2 pdstínech), ale běžně nosím jen pudrové make-upy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Nicca :-) Takže si na tom podobne ako ja s tým cover make-upom :-)

      Odstrániť
  4. ten 24h jsem měla dřív hodně ráda, ale nyní mi absolutně nesedí odstín :((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď ti nevyhovuje len odtieň, tak to nie je tak zlé... asi je teraz na teba tmavý, ale keď sa opáliš, tak ti bude vyhovovať. Aj ja mám dva odtiene, jeden na leto druhý na zimu.

      Odstrániť
  5. Musím sa priznať, že make- up od Dermacolu som doma ešte žiadny nemala a žiadny ani neskúšala. To som, ale ... :D Síce mám rada prirodzenejší vzhľad, ale na ten kaviárový, by som sa nechala nahovoriť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kaviárový je super v tom, že vyhovuje aj mastnejšej pleti aj suchšej. Ja som maximálne spokojná.

      Odstrániť
  6. Já tedy makeupy nepoužívám vůbec :) Ale článek se Ti moc povedl
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu. To ti závidím, že make-up nepotrebuješ :-)

      Odstrániť
  7. ja som z dermacol makeupov skúšala len ten kaviárový, inak skvelý článok, isto ti dal dosť práce!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 24 h control som mala veľmi rada, ale po čase ako keby zmenil konzistenciu a začal mi robiť fľaky. Inak, recenzia sa ti podarila. Kika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne nevyhovoval už od začiatku, ale mamine nerobil fľaky. Ďakujem pekne :-)

      Odstrániť
  9. super článok.. A veľmi sme sa zhodli :) Best je tiež u mňa Caviar Long Stay a najhorsi 24 h, ktory mam teraz aj doma a vobec si nerozumieme

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za pochvalu, cením si to :-* teším sa, že sme sa zhodli :-)

      Odstrániť
  10. Od Dermacolu jsem zatim make-up nemela, tak nemohu hodnotit, ale udelala jsi super porovnani :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, teší ma to :-) určite sa po nejakom pozri. Od Dermacolu som ich vyskúšala najviac.

      Odstrániť
  11. Téda, pekná zbierka.
    Ale k veci. Vyzerá to tak, že máme veľmi pobnú pleť a ja tiež uprednostňujem viac krycie mejkapy. Aj keď nemám veľmi výrazné nedostatky pleti, ale mám rada, keď pleť pôsobí čo najdokonalejšie (keď si už dám tú námahu každý deň si ju zdokonaliť, nie?). Od Dermacolu mám vyskúšaný Makeup Cover, Imperial a Caviar. S Caviarom som bola veľmi spokojná aj ja, hoci som ho používala len na líčenie iných. Makeup Cover je pre mňa nutnosť, keď potrebujem makeup napríklad na nejakú spoločenskú udalosť, ale používam ho skôr ako podklad a naň dávam iný mejkap. No a Imperial, neviem, nie je to celkom môj "štýl", ale určite ho spotrebujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Aknelka, tak nejak sa to nazbieralo :-) Chcem sa len spýtať, že ako to vyzerá, keď použiješ ultra krycí cover na celú tvár a potom ešte Imperial, nie je toho na tvári potom veľa? Vyzerá to prirodzene? :-)

      Odstrániť