utorok 16. decembra 2014

Sally Hansen: Príbeh o gellaku


Bola raz jedna ruka a nej žilo päť sestier, každá vyzerala inak a predsa bolo na prvý pohľad vidieť, že sú jedna rodina. Jedna sestra bola smutná, nepáčilo sa jej ako vyzerá, chcela zmenu. Preto jej najbližšia sestrička pomohla. Nemuseli cestovať ďaleko, stačilo si len vybrať vhodný odtieň.


Po váhaní, nakoniec zvíťazila nenápadná, ale krásna farba Plum´s the word. Museli sa však pripraviť na celú procedúru, aby im nový šat, čo najdlhšie vydržal. Po vybrúsení sa osviežili malým alkolohovým dúškom.


Prvá vrstva pozostáva z podkladového laku, ten sa zapečie a nanesie sa vrstva farebného laku, ten sa tiež zapečie. Na ňu sa môže naniesť druhá vrstva farebného gellaku. 

Každú vrstvu treba zapiecť a nakoniec nanesieme záverečný lak a ten taktiež zapečieme. Nezľaknite sa ako ja, keď sú nechty mazľavé, treba ich pretrieť napr. micerálkou. 

Výhodou je, že sa gelové nechty dajú prelakovať iným lakom na nechty a potom odstrániť odlakovačom bez acetónu. S gelovou vrstvou sa nič nestane, takže nemusíte nosiť rovnaké nechty 3 týždne.


Nechty sú spevnené a lak na nich drží, až kým ho nedáte dole odlakovačom. Približná doba výdrže sú 3 týždne, potom sú už na nechtoch výrazné odrasty. Úžasný je aj lesk, ktorý nemizne, ale vyzerá rovnako. 

Ja mám nechty veľmi krehké a keď mi vyrastú, tak sa hneď zlomia. S gelakom môžem robiť a nedávať si na nechty pozor. Mala som ich mäkké a hneď sa rozštiepili, teraz sú pevné a pekne mi vyrástli.


Na záver je treba naniesť balzám, pretože po alkolohových obrúskoch, sú vysušené. Ja som sa rozhodla pre dvojitú starostlivosť. Okolie nechtu je vyživené a neskôr sa prebytočná koža, akoby chcela oddeliť, takže ju jednoducho odstránite. Na rukách to nie je tak potrebné, ale na nohách je oveľa viac prebytočnej kože


Páči sa vám môj príbeh? Skúsili ste gellaky?

22 komentárov:

  1. krásné nehty!!! :)))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný príbeh:) páči sa mi odtieň aký si si vybrala!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezký příběh, nehty vypadají krásně :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj najlepsi clanok o tejto gell sade aky som citala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásne ocenenie, veľmi si to vážim. :-)

      Odstrániť
  5. Super nápad! :) Nehty vypadají opravdu pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky by se mi líbila tahle sada na nehtíky :) Vypadá to super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je drahšia záležitosť, ale pod stromček je to super darček a oplatí sa. :-)

      Odstrániť
  7. zatiaľ asi najkreatívnejší príspevok o tejto sade!:) doma máme biogél, ale skôr ho nepoužívam ako používam:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti z celého srdca za krásnu pochvalu. Ja som zatiaľ nič gelové na nechtoch nemala, toto je moja prvá skúsenosť. :-)

      Odstrániť
  8. Krasne! Dufam ze budes s vydrzou spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ďakujem Peti :-* zatiaľ som veľmi spokojná. Obávala som, že to budem nejako nepríjemne cítiť na nechtoch, ale vôbec to nevnímam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Odpovede
    1. Ďakujem pekne, super na tomto odtieni je, že sa akoby prispôsobuje môjmu oblečeniu. Keď mám hnedú je viac do hneda, ak mám fialovú, tak do fialova atď. :-)

      Odstrániť
  11. Milé spracovanie :) A nechtíky si vybrali krásnu farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Aknelka :-* Farba je skvelá, zatiaľ sa mi hodila ku každej farbe šiat :-)

      Odstrániť
  12. Pekne vymyslený príbeh, zaujal :) Set vyzerá super a farby taktiež.
    theVanda’sDiary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Vandi :-) som rada, že sa príbeh páčil a zaujal :-)

      Odstrániť