piatok 26. decembra 2014

Vianočné líčenie s farbou na pery, ktorá výdrží celé hodiny


Ahojte kočky.

Ja mám Vianoce spojené s niekoľkými farbami, je to červená, zlatá a zelená. Preto som sa rozhodla pre klasické líčenie. Zvýraznila som oči aj pery, tiene som zvolila neutrálnejšie nesúce sa v hnedých a zlatých tónoch. Pery sú nepriehľadnuteľné, červená jednoducho nesmie chýbať.



Dermacol moon touch sú krémové tiene, ktoré obsahujú drobné trblietavé čiastočky. Musím sa priznať, že som bola na začiatku dosť sklamaná. Odtieň 21 je prijemnej hnedej, čokoládovej farby. Pigmentácia normálna, na viečku som ich musela vrstviť, aby boli výraznejšie. Avšak po 3 hodinách sa začali zlievať

Potom som Moon touch vyskúšala ako podklad pod tiene. Bola som milo prekvapená, pretože práškové tiene zvýraznili a líčenie vydržalo o niekoľko hodín dlhšie. Takže samostatne neodporúčam, ale ako podklad sa mi osvedčil. Kúpite za 5,69.

Dermacol Moon touch použitý ako podklad.


Dermacol Longlasting lip colour je farba na pery, ktorá sa skladá z dvoch častí. Najskôr nanesieme farbu a po uschnutí balzám na pery. Mám odtieň 04, čo je nádherná krvavo-červená farba, má teplý oranžový podtón. 

Farba na pery ma prekvapila tým, že sa vôbec neotláča a z pier vôbec nemizne. Po 4 hodinách, cez ktoré som pila, aj jedla, badala som len malé odlúpanie na vnútornej hrane pier, pretože sa tam dostávajú sliny a tie farbu po čase poškodzujú. 


Dermacol dlhotrvajúca farba má len jednu nevýhodu, na perách cítim, že niečo mám a musela som ich balzámom viac krát pretierať, aby som sa zbavila suchých pier. Škoda toho nepríjemného pocitu, pretože by som si určite vzala viacero odtieňov.


Dermacol Mega lashes mascara má pekný lesklý zlatý obal. Vo vnútri sa nachádza kefka, ktorá má obyčajný tvar aj normálnu veľkosť. Riasy sú po nej hustejšie a dlhšie, neopadáva, neotláča sa  a nevytvára hrudky. Má akurát konzistenciu. 

Trošku mi zlepuje riasy, ale napriek tomu ju, radím medzi tie lepšie od Dermacolu a môžem ju odporučiť. Kúpite za 7,70.


Asi ste si všimli, že som dosť radikálne zmenila farbu vlasov. Cítim sa v nich ako Zlatovláska a myslím, že najlepšie je, ak človek takto diametrálne nemení svoj vzhľad. 


Ako sa vás oslovilo líčenie a novinky? Ako sa vám páčim ako blondínka? 

34 komentárov:

  1. nahodou ti blond ide - len obocie by sa hodilo svetlejsie. Inak velmi pekne licenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Lenka, máš pravdu, teraz to kričí :-) ani mne sa to tak nepáči.

      Odstrániť
  2. Krásné líčení a ta blond ti moc sluší :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásné líčení, moc ti to sluší :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jé, z Tebe je blondýnka - krásná, moc Ti to sluší! :) A líčení je krásný
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj môžem sa opýtať? :) mam hnede vlasy a chcela by som ísť na blond...kolko stojí také odfarbenie? A koľko %-ný peroxid si použila /kaderníčka? no i keď neviem či sú to vlásky tvoje, sú úplne lesklé a to je dosť zvláštne pri takom drastickom odfarbení :D ale ak sú tak závidím:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, veľmi ma to mrzí, ale s týmto ti neporadím. Je to len parochňa, ale ak ti môžem poradiť, kúp si len parochňu a vyskúšaš ako ti to bude svedčať :-)

      Odstrániť
  6. Líčení je krásné! moc se mi líbí ty stíny od Dermacolu, musím se na ně podívat.
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pusinka :-* Ja by som ocenila ešte jeden odtieň, ten biely so strieborným shimmerom :-)

      Odstrániť
  7. To nemas paruku? Jestli jsou tvoje, tak nekdo odvedl velmi dobrou praci. Slusi ti to. Krasne liceni!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martinka. Áno, mám parochňu, ja ani také dlhé vlasy nemám, ale chcela by som. Parochňa vyzerá celkom prirodzene, až som sa divila :-)

      Odstrániť
  8. Wau, ta farba na pery vyzera krasne, aj cele licenie... mas uzasny tvar pier ani mega velke, ale ani uzke.. :-) Blond ti pristane, ale tebe by svedcalo asi vsetko.. si krasna baba :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásnu pochvalu, veľmi s to cením a potešilo ma to :-)

      Odstrániť
  9. Ty by si mohla byt Santova dcera, ked si v tej ciapocke :_D Mas brutalne vlasy, strasne sa mi to paci, inak tu na foto mas v ociach taku iskru..neviem, ci je to zmenou farby vlasov alebo niecim inym :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma teda nenapadlo, že Santova dcéra :D Ďakujem, žiaľ také dlhé ani husté vlasy nemám, ako som už vyššie dievčatám písala, je to parochňa :-)

      Odstrániť
  10. Musím sa pripojiť k ostatný, pretože sa mi tvoje vlasy veľmi páčia. Inak zbožňujem tvoje líčiace články, vždy to má nápad a nádherné fotky robíš.

    Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár Danka :-) som veľmi rada, že sa ti moje články páčia, aspoň viem, že to má zmysel :-)

      Odstrániť
  11. Mne sa tvoje prirodzene hnede vlasy pacili viac, aj sama naznacujes v texte, ze to nie si ty a ze nie si uplne s tym stotoznena :/. Licenie je krasne ako vzdy, aj ti to pristane, naozaj to mna posobi velmi vianocne..asi to bude aj tymi balickami a ciapkou... aj tie hviezdicky na druhej foto su super, robia taku peknu atmosferu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Evelin :) Máš pravdu, nie som stotožnená s blond a neviem si predstaviť, že by som mala také vlasy. Možno ešte keby boli tak husté, dlhé a krásne ako tá parochňa. Ja by som mala po tak drastickom odfarbení na hlave slamu :D. Ďakujem za milé slová :-)

      Odstrániť
  12. jeeej ty blondyna..:)) inak krásny odtien máš toho tienu, mne prišiel taky jemny ružovkasty :)) pristane ti to ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to zmena však? :-) Ďakujem, mne by sa páčil aj iný odtieň strieborný, ale s týmto hnedým som spokojná :-)

      Odstrániť
  13. a ja že je to parochňa.. och vážne? nie že by si vyzerala zle, len je to fakt zmena :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to len parochňa, ja by som na takúto blond nešla, ale nad melírom rozmýšľam už dlho :-)

      Odstrániť
  14. Už som čítala komentáre vyššie, tak viem, že je to len parochňa, ale dostala si ma :D Bola som v tom, že si sa fakt prefarbila :D
    A líčenie je krásne. Úplne na mňa dýchli Vianoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, som rada,že look pôsobí vianočne :-)

      Odstrániť
  15. No teda, ty musíš byť šťastná to žena, že ti ide blond a aj hnedá farba :) Ja si myslím, že by si si zvykla, len by to trošku dlhšie trvalo... :)) A určite je lepšie ísť hneď celá na blond, ako premelírovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-* ja som asi pred dvomi rokmi nosila melir, ale velmi mi nicil vlasy, tak som ho nechala odrast a teraz by som sa zas rada k nemu vratila.

      Odstrániť
  16. Líčení vypadá krásně, moc ti to sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Žiadna parochňa nie je krajšia ako tvoje prirodzené vlasy. Vieš, že ja som do nich blázon!!! :) A líčenie je super, páči sa mi farba toho tieňa Dermacol.

    OdpovedaťOdstrániť