štvrtok 26. marca 2015

Aký je dokonalý podklad pre make-up?


Ahojte dievčatá.

Ak chcete, aby vám make-up vydržal celé hodiny a pritom ste nepoužívali každý deň silikónové bázy, mám pre vás tip na výborný podklad pod make-up. Používala som bázy dosť často, ale momentálne si ich nanesiem len na výnimočnú príležitosť. 


Teraz sa bázam viac stránim a dávam prednosť ľahkému krému, ktorý je dokonalý pod akýkoľvek make-up. Minula som už druhé balenie a neviem si ho vynachváliť. Jedná sa o Biodermu Sensibio Tolerance +.

Má skvelé balenie s pumpičkou, vytlačíte také množstvo, aké potrebujete. Krém má minimálnu parfemáciu, čo oceňujem. Nemám rada veľmi parfumované krémy na tvár. Konzistencia je ľahká, krém používam hlavne ráno, pretože na večer potrebujem hutnejší a výživnejší krém. V lete ho nanášam aj večer. Myslím, že bude vyhovovať aj suchej pleti, hlavne v lete.


Nanášam ho tesne pred aplikáciou make-upu, nechávam ho vsiaknuť, čo trvá asi minútu. Avšak keď som sa ponáhľala, make-up som dala ešte na čerstvo natretý krém a nič a nestalo. Make-up nevytváral mapy ani fľaky.
Krém nie je mastný, ale pritom zanecháva pleť hydratovanú a dobre pripravenú pre make-up.


Bioderma Sensibio AR BB cream musím začať negatívne, pretože ten odtieň je šialený. Môj odtieň pleti je neutrálny, ale sedia mi skôr make-upy do žlta ako ružova. Bioderma BB cream je veľmi oranžový a od mojej pleti tmavší asi o 3 odtiene. Farba BB creamu je odvodená od toho, že je určený pre pleť so sklonom k začervenaniu. Čiže ja nie som cieľová skupina tohto produktu. Napriek tomu si myslím, že odtieň by mohol byť svetlejší.


Prekvapil ma krycou schopnosťou, čakala som riedky, ľahký, hydratačný, jemne tónovaný krémik. Po vytlačení som zistila, že nie je ľahký a krytie má stredné a po navrstvení až vyššie stredné. Prekryje aj nedostatky, ale výrazné akné nie. Vydrží celú pracovnú dobu a hneď sa po ňom nelesknem.


Čo používate pod make-up vy? Aký krém je váš obľúbený v teplejšie dni?

26 komentárov:

  1. No prece odpocinuta hydratovana plet ;

    Zkus dat pudr jako prvni a pak makeup. Uvidis, ze makeup drzi a nedela to neplechu. Pak dle nutnosti jeste prepudruj.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak je človek oddýchnutý a spokojný určite sa to na pleti prejaví :-) Včera som postup púder a na to make-up skúsila, ešte budem ďalšie dni testovať. Ďakujem za tip :-)

      Odstrániť
  2. ja som Bioderma BB nechala na leto, vtedy mi vyhovuje ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som posledné dva roky biela aj v lete, uvidím ako to bude toto leto :-)

      Odstrániť
  3. Ten BB krem je opravdu hrozne tmavy, ale podkladovy krem me zaujal, ja si davam vetsinou pod make-up normalni Nivea krem, protoze posledni dobou kazde rano silim, ze kdyz si nanesu make-up, tak se mi zvyrazni vsechny suche supinky. Doufam, ze mi od toho konecne pomuze ten krem od Biodermy, ktery jsem u tebe vyhrala :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám ten istý problém so šupinkami, ale krémTolerance+ ti v tom veľmi nepomôže. Mne zaberá, ak si večer spravím peeling a potom nanesiem túto masku od Biodermy http://www.bioderma.com/sk/nc/produkty/co-je-nove/product/action/490.html Ráno mám pleť ako bábätko a šupinky sú preč. :-)

      Odstrániť
  4. Ja pod makeup take pouzivam krem od biodermy v modre rada. Jiank BB vypada hodne tmave.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten podkladový krém určitě vyzkouším. Mám podobný typ pleti, jako ty. Momentálně používám Tea Tree řadu od The Body Shop a nemůžu si matujicí bázi vynachválit. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. On nie je vyložene podkladový, ale ja ho používam hlavne pod make-up :-) Tak to som ešte skúsila, aj ja ďakujem za tip :-)

      Odstrániť
  6. Ten podklad se mi líbí, mám ráda pumpičkové výrobky, ale makeup nepoužívám. A ta barva BB krému je teda hrozná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To nie je podklad, je to normálny krém, takže make-up vôbec nie je nutný ;)

      Odstrániť
  7. mám ten krém ešte nenačatý a šetrím si ho práve na leto skôr, keďže je taký ľahší :) a ten bb cream mám tiež a v malom množstve mi ho ani nie je vidieť na pleti a nie som tmavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len ja keby si ho dám v malom množstve neprekryl by mi nič :-/

      Odstrániť
  8. Akurát som tiež začala používať BB krém od Biodermy a pri prvom vytlačení z tuby som ostala v šoku z toho tmavého odtieňa. Povedala som si, že sa to hádam stratí, naniesla slabú vrstvu na tvár a ono sa to fakt stratilo. Neviem čím to je, ale on naozaj po čase akoby s pleťou splynie a farebný rozdiel sa stratí. A to som mega bledá. Takže v tomto smere som veľmi spokojná :)

    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak by som mala peknú pleť bez akné, tiež by som skúsila len slabučkú vrstvu, ale potrebujem aspoň stredné krytie, aby som prekryla nedostatky. Som rada, že ti sedí :-)

      Odstrániť
  9. Já pod make-up nepoužívám nic ale už dlouho hledám nějakou bázi!!! Tahle vypadá skvěle.. tak uvidím jestli vyhraje Dermacol nebo Bioderma :) Super recenze!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dermacol je silikónová bomba, mám ju a naniesla som ju len pár krát, vôbec mi nesadla, keďže mám mastnejšiu pleť. Dermacol bázu by som však nepoužívala denne. Bioderma Tolerance je krém, ktorý môžeš používať denne a vôbec to nemusí byť pod make-up. :-)

      Odstrániť
  10. Já pod makeup dlouho používala jen pleťový krém, ale nedávno jsem si pořídila bázi pod makeup Stay Matte od Rimmelu a moc mi vyhovuje :) Je siliková, takže ji nepoužívám každý den, ale je fakt dobrá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Báza od Rimmelu je dobrá, tiež mi sadla. Je za dobrú cenu a veľké balenie. :-)

      Odstrániť
  11. já stále hledám nějaký pěkný podklad pod make up :-). dík za tip!

    Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. presne, ten Tolerance+ je dokonalý podklad:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, že aj ty si s ním spokojná a používaš ho podobne :-)

      Odstrániť
  13. ja cez leto make-up nepožívam, ale so značkou Bioderma som veľmi spokojná, každoročne používam krémy na opalovanie tejto značky :) osvedčené :)

    http://monikaname.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne Bioderma veľmi vyhovuje... :-) opaľovacie krémy sú super.

      Odstrániť