pondelok 9. marca 2015

Kohútia stopa / Houndstooth nail art


Ahojte dievčatá.

Rada nosím odev s kohútim vzorom, ktorý ešte zopakujem na menšej ploche napríklad na nechtoch. Takto nie je vzor osamotený len na jednom kúsku oblečenia, ale tvorí harmóniu. Je to môj veľmi obľúbený vzor, ktorý je však dosť zaväzujúci a treba si dávať pozor s čím sa kombinuje.


Pre tento nail art som použila samolepky z ebay. Obsahujú niekoľko pásikov bielych a čiernych vzorov. Zblízka sú pásiky viditeľné a nepekné, ale ak sa pozerám z väčšej vzdialenosti vyzerajú, akoby to neboli nálepky.


Biely krycí lak je pomerne ťažké nájsť, pretože väčšinou sa stretávam s tým, že sú polo priesvitné a treba niekoľko nánosov. 
So Sally Hansen White on nemám ten problém, pretože perfektne kryje už v prvej vrstve. Je čisto biely a lesklý, má gélovú konzistenciu. Avšak nevydrží dlho, po 2 dňoch sa mi začali olupovať špičky. Na eshope elnino.sk ho kúpite za 2,16 eura.


Na prstenník som naniesla Sally Hansen Pat on the black. Jeho farba je zvláštna, pretože na prvý pohľad sa zdá, že vidíte čiernu, ale má v sebe fialový teplý podtón. Výdrž je 3 až 4 dni a krásne lesklý povrch.


Páči sa vám nail art? Nosíte kohúti na vzor alebo ho nemáte radi?

24 komentárov:

  1. Také nálepky som teda ešte nevidela! Perfektne to vyzerá, aj keď ja som na takéto zdobenie väčšinou lenivá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Ono tým, že sú to nálepky, tak to netrvá až tak dlho. :-)

      Odstrániť
  2. jéééj :) ani som nevedela že to sú nálepky :) myslela som si že to je cez razítka pôvodne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Razítka som ešte neskúšala, kedysi som ich už skoro aj kúpila, ale nakoniec som to nechala tak, pretože sa mi zdali časovo náročné.

      Odstrániť
  3. To je ale precizní! Krásné. Moc se ti to povedlo!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. takže ten biely stojí za hriech? ja tiež momentálne zháňam presne biely a čierny, ale kedže tento ide dofialova, ten nechcem, ale biely si asi kúpim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za hriech určite nestojí žiaden lak na nechty :-D má slabšiu výdrž oproti iným SH, aj konzistencia sa mi zdá o niečo horšia.

      Odstrániť
  5. Tie nálepky vyzerajú skvelo a strašne sa mi tento vzor páči :) veľmi pekný nápad na nailart ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Ďakujem, tiež sa viac stretávam s kohútim vzorom na oblečení ako na nechtoch :-)

      Odstrániť
  7. Povedené nehty :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nehtiky se mi moc libi, jsi sikovna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. práve som prišla na to, že nemám nič s kohútim vzorom, ani v šatníku a neviem prečo ☺ nechtíky sa ti podarili ! ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si najskôr kúpila kabelku, ktorá je aj na úvodnej foto a potom som našla tieto nálepky. :-)

      Odstrániť
  10. Kohútiu stopu zbožňujem od detstva a presne si pamätám, kedy ma maximálne očaril. V jednej starej Burde, ktorú mám dodnes doma :D
    Tvoj nail art ma ohúril tiež, hlavne ten druhý s jedným pásikom - super super super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Aknelka. Veľmi ma to potešilo. :-)

      Odstrániť