pondelok 2. marca 2015

Dermacol jarné fialové líčenie


Ahojte moje milé.

Chcem sa s vami podeliť o jarne naladené líčenie. Použila som novú malé paletku od Dermacolu, z ktorej si namiešate niekoľko odtieňov. Obsahuje jeden ružový perleťový tieň, ktorý som použila do kútikov a pod obočie. Druhý tieň pozostáva z hnedého, zlatého a fialového odtieňa, všetky sú perleťové.


Tienestredne pigmentované, nie sú prášivé. Páči sa mi, že sa v malej paletke ukrýva tak veľa odtieňov. Výdrž je normálna s bázou po celý deň bez problému. Cena 6,89 sa mi zdá trochu veľa na veľkosť paletky. 

Je ideálna na cestovanie, vytvoríte ňou jemný look, keďže všetky odtiene sú relatívne svetlé. Paletka je príjemná, ale u mňa je to priemer. Od Dermacolu som mala už aj lepšie duo. 



Dermacol dlhotrvajúci lak na nechty mám v odtieni 05, čo je výrazná ružová. Odtieň je studený, lak má menší okrúhly štetček, má 10 ml. Kryje pekne už v prvej vrstve, ale pre dokonalý efekt nanášam dve.


Lak sa nazýva dlhotrvajúci a mal by vydržať 5 dní. Žiaľ už na tretí deň sa odlúpili špičky a v piaty deň už boli viditeľné poškodenia. Čiže u mňa je to lakovací priemer. Lak na nechty v sebe ukrýva UV filter, ktorý má zabrániť žltnutiu a vyblednutiu farby. 
Kúpite ho za 3,79, čo je dosť peňazí na to, že vydrží len 3 dni.




Skúšali ste tieto výrobky? Ako ste spokojné? Páči sa vám líčenie?

17 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem pekne pusinka :-* teší ma, že sa ti páčia...

      Odstrániť
  2. Wow, nadherne liceni.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten náhrdelník je krásny!! :)) A líčenie je super :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Náhrdelník mám rada, je veľmi farebný a oživí každý outfit. Ďakujem :-*

      Odstrániť
  4. líčenie je skvelééé :) veľmi sa ti to podarilo, hlavne sa mi páči tá dokonalá linka :D ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Sangey, presná linka je základ, ale keďže je aplikujem každodenne, je to len prax :-) cením si pochvaly :-*

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šikula, krásne sa ti to podarilo :) ja som si nikdy tak krásne linku teda nenakreslila.. :D a si veľká kočka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Veronica, si veľmi milunká :-*

      Odstrániť
  7. naozaj krasna fialova! hned mi napadlo, ze prirpomina orgovan :)

    Beauty by Bellatrix

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj mne sa páči. Tie kvietky mi robili radosť v izbe a navodzovali mi jar :-)

      Odstrániť
  8. Ty oční stíny vypadají krásně!! :)

    OdpovedaťOdstrániť