sobota, 9. mája 2015

Západ slnka líčenie / Sunset make-up


Predstavte si pláž, slnečné lúče sa už pomaly skrývajú za horizont. Nebo je zaliate žlto-oranžovým svetlom. Vo vlasoch vám veje jemný vietor a nohy sa zabárajú do piesku, ktorý je príjemne hrejivý. 

Morské vlny sa prehupujú sem a tam, more spieva uspávanku a celá pláž sa stíši. Slnko už takmer zapadlo za obzor a nádherný teplý deň sa premieňa na noc.

Foto odkaz

Myslím, že som vás už dostatočne nabudila na letný podvečer na pláži pri západe slnka. Toto líčenie sa nesie v tomto duchu. Do vnútorného kútika som naniesla žltú, ktorá plynulo prechádza do oranžovej. Modrá obkolesuje teplé farby a k obočiu som rozprestrela svetlo modrú


K pestrofarebnému líčeniu som zvolila trošku umiernenejšie farby modrú a pastelovú oranžovú. 


Miss Sporty prišli s novinkou Clubbing color 1 minute, laky naozaj schnú do minúty. Po 60 sekundách som sa ich mohla zľahka dotknúť. Asi po 3 minútach som naniesla druhú vrstvu, ktorá taktiež rýchlo preschla. Výdrž lakov je 2 až 3 dni, na štvrtý deň sa už na nechty nedalo pozerať.


Odtieň 5054 je nádherná kobaltová farba, avšak nie bazénová a výrazná. Má tlmenejší nádych, ale určite si ju hneď všimnete.

Odtieň 5034 je nenápadná pastelová oranžová, dalo by sa povedať že nude. 


Dúfam, že sa vám prenesenie k moru páčilo a pri článku ste si oddýchli a dostali chuť na letnú dovolenku. Skúšali ste nové laky od Miss Sporty?



22 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem krásne Lucka :-* veľmi ma to teší :-)

      Odstrániť
  2. Si veľmi šikovná, líčenie je bomba! :)

    Giveaway na mojom blogu:
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super líčenie :) Veľmi sa mi páči aj ten tmavomodrý lak!
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Christy, som rada, že sa páči :-)

      Odstrániť
  4. Nádherné líčenie, aj keď ja by som do niečoho tak výrazného asi nešla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika. No, ani ja by som takto nikam nešla :-D jedine, ak by bola namiesto modrej hnedá :-)

      Odstrániť
  5. wow, to je boží líčení ♥ krásně jsi to sladila! :)
    http://inspirationbypett.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, ďakujem veľmi pekne za milé slová :-*

      Odstrániť
  6. Musím říct, že super líčení :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wooow, líčení očí je nádherné! Od MS mám taky jeden modrý lak, ale světlejší než tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, aj mne by sa zišiel ešte nejaký výrazný modrý na leto :-)

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za pochvalu :-*

      Odstrániť
  9. Odpovede
    1. Ďakujem krásne :-) studená modrá so žiarivou oranžovou, skvele sa dopĺňajú.

      Odstrániť