pondelok 1. apríla 2013

Môj veľkonočný pondelok


Ahojte dievčence.

Ako ste prežili dnešný deň? Ja som to dnes pekne schytala, len som bola šťastná, že u nás bolo slnečno a relatívne teplo :) Každý rok je to podstate rovnaké, čakám kupačov, potom utekám pred kupačmi a nakoniec ešte kupači dostanú po vajci :D 
Keď som bola malá zdalo sa mi to nespravodlivé a cítila som sa ukrivdene. Teraz si to dokonca viem aj vychutnať a koniec koncov nechodí ma polievať veľa šuhajov, takže to nie je ani náročné :)
Dala som si len špirálu a dúfala, že sa si tvár uchránim, ale mali dobrú mušku :D 

Ešte unikám svojmu osudu :)
Obkľúčená
Zahnaná do kúta
Vykúpaná a rozmazaná
Dopadli ste podobne ako ja, alebo ste utiekli niekde na výlet? Ako tento zvyk vnímate vy?

17 komentárov:

  1. Utiekla som :D

    http://thebestmakeupissmile.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naštěstí se u nás tohle nepraktikuje. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super!:) Až na to, že u nás je takovvý sníh že bych asi umrzla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nás bolo tak 5 stupňov :) takže sneh sa neudržal :)

      Odstrániť
  4. a mňa, ako ostatne aj po iné roky nikto neoblial :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som myslela, že sa tomu skôr dievčatá vyhýbajú.. ale chápem ťa.. dúfam, že budúci rok sa to zmení :)

      Odstrániť
  5. =D =D =D Krásne zarchivované =D Ku nám už nikto nechodí. V určitom čase som sa zatajovala, tak prestali, ale v byte to nikdy nemalo tú správnu atmosféru.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem mamina uz mokra chodila za na nami s fotakom :) Z bytov som pocula, ze voda je uplne vsade a bolo treba odsuvat aj nabytok..mna vzdy vyzenu von..zima nezima :D

      Odstrániť
  6. chudák ty :DD
    ja som to nechytala.. i am winner! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Akurat dnes som citala clanok ako koncia niektore po oblievackach - s dolamanymi rebrami a podobne... Hrozne nieco

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uf to sa moze stat :( ja sa divim, ze mne sa nikdy nic nestalo, ked vzdy pred nimi utekam.. pud sebazachovy (alebo sucheho tricka) mi neda stat na jednom mieste :D

      Odstrániť
  8. cí pana vy tam máte trávu! U nás bolo (a ešte aj je!) minimálne desať centimetrov snehu!
    Ja som sa radšej pred "návštevníkmi" skryla u malej sesterničky a strávila tam celý deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nas sa vzdy rychlo rozpusti, ale o par kilometrov dalej smerom k horam mame aj my.. :) dobre si urobila, ze si sa schovala :) ja by som vacsiu nadielku nechcela ako bola...to uplne stacilo :)

      Odstrániť
  9. zdrhla som a naozaj o polievanie nestojím :D možno to aj zvyk, lebo som vyrastala len s mamkou a ona tento obyčaj neuznáva tiež :D

    OdpovedaťOdstrániť