piatok 3. mája 2013

(Ne)Retro


Ahojte kočky.

Celkom sa mi páči, že bodky sú znovu v móde, čierno-bielu kombináciu zbožňujem, ale doplnila som ju aj farebnými prvkami, aby outfit pôsobil veselšie. Zamilovala som si peplum tričká, úplne vyhovujú mojej postave, keďže aj keď máte trošku bruško, pekne ho schováte. 
Kvietky na sandále som si vyrobila sama, už sa mi nepáčili, tak som ich vynovila :D Celý vzhľad som ladila do trošku retro štýlu 60. rokov, linky, účes, bodky, okuliare, aj keď to pôvodne nebol zámer.









Ako sa vám páči outfit? Máte v skrini nejaké peplum tričko?

23 komentárov:

  1. Ten drdol je super aj ti veľmi svedčí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podarilo sa a sandále nemajú chybu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten drdol ti svedčí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne! Účes je parádny. Sa mi k tebe hodia viac také vyčesané vlasy ako ofina, ale to posudzujem len z tých pár fotiek, čo som videla na blogu:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.. som nečakala, že vás tak zaujme účes, ale to asi aj pretože tak vlasy veľmi nenosím, len keď je veľké teplo.. asi to zmením :)

      Odstrániť
  5. Paráda!! :) Puntíky mám ráda a tento top je nádherný :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to tricko je krasne a k tomu bbcku tak pokazila sa mi plet strasne po tom a zrejme aj po zmiesani s dalsimi korejskymi vecami,a viem ze sa to stalo vela babam,proste aziatky zrejme (urcite) maju inu plet ako my

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem... ja som si chcela v blizkej budúcnosti kúpiť BB-čko..už mám aj vyhliadnuté, tak preto ma to prekvapilo..pretoźe zatiaľ som čítala len pozitívne reakcie.. uvidím ako na to zareaguje moja pleť..:)

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. mám tam použité až 3 laky :) hlavne kvôli náušniciam, aby ladili a spestrili..

      Odstrániť
  8. účes je naozaj pekný, ale rozpustené vlasy sú rozpustené vlasy :D
    a tričko je naozaj geniálne :)

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :) podľa mňa keď sú pekne upravené, tak je jedno ako, či v drdole, rozpustené, v chvoste.. asi je dobré to aj striedať..

      Odstrániť
  9. no podla mna su tie sandale hrozne, ale zas top to vynahradil:)

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, je mi jasné, že sa nemôžu každému páčiť..:) aspoň, že som to topom zachránila :D

      Odstrániť
  10. ten prsteň mám v zelenej farbe, len mám niekedy problém ho taký výrazný k niečomu nakombinovať :D krásne si si to zladila :)

    OdpovedaťOdstrániť