štvrtok 6. júna 2013

♥ Dermacol zvláčňujúci balzam ♥


Ahojte dievčence.

Dermacol prichádza s novinkou zvláčňujúcim balzamom na pery, zatiaľ nie je dostupný v drogériách, ale môžete si objednať v e-shope TU. Momentálne na ne prebieha akcia 2 za cenu 1. Môžete si vybrať zo 6 krásnych odtieňov. Cena 3 eura. Ja mám odtieň 05 Amor.

Tento výrobok ma veľmi milo prekvapil, musím sa priznať, že neobľubujem balzamy, ale tento som si zamilovala z viacerých dôvodov. Prvé, čo ma upútalo bol roztomilý obal. Páči sa mi, že každý odtieň, má inú farebnú kombináciu obalu. Po otvorení na vás vykukne srdiečko s príjemnou ovocnou vôňou (trošku mi pripomína vôňu žuvačiek:). 

Najviac ma prekvapila jeho pigmentácia, ja síce mám jeden z najtmavších odtieňov, ale aj tak som to pri balzame nečakala. Farba je prirodzená hlavne, keď sa nanesie v jemnej vrstve. Ak sa pritlačí dosiahnete sýtejší odtieň. Po nanesení pery zostali vláčne a príjemné dokonca aj po 3 hodinách. Farbu som ešte stále na perách badala a boli hydratované, lesk zmizol. 

Zo srdiečkovým tvarom sa pekne pracuje, je bez obsahu parabénov. Balzam zaručuje SPF 15, takže ich máte chránené aj pred slniečkom. Všetko čo sľúbil, aj splnil. Som spokojná :).

Hodnotenie: 10 z 10







Skúšali ste už tento balzam, ako vás zaujal? Ako chránite svoje pery v lete?

18 komentárov:

  1. tak toto ma celkom zaujalo keďže som maniak na balzamy, zrejme si tiež objednám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty balzámy jsou super, každý si je chválí :) a tahle barva se jim navíc moc povedla, je krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je božíí, ani ta cena nneí nějak vysoká :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to krása, už mám dva objednané.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja balzam pouzivam denne viackrat :) tento som este neskusala no pri poslednom prezerani eshopu ma zaujal je velmi chutny na pohlad ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala by si využiť tú akciu, potom budeš mať jeden za 1,50, čo je celkom dobrá cena :)

      Odstrániť
  6. vyzera užasne, aj ked ma na najprv nezaujal, teraz si ich idem asi objednat :o) ten obal je inak krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úžasná barva :) úplně mě tvoje fotky nalákaly ke koupi...vypadá to jak konečně skvělý výrobek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Farebné balzamy sú super vec, rada ich používam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Páni, je to úžasný! Já si asi počkám až to příjde do obchodu.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Och <3 to je nádhera, už jenom to baleníčko! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. A ja mám dokonca 4! Nemohla som odolať, sú naozaj skvelé :)
    Práve dnes som na nich písala aj recenziu :)

    http://tiptopday.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť