štvrtok 12. decembra 2013

Ľadová kráľovná (líčenie)


Ahojte moje milé.

Minulý rok som spravila obdobný make-up na zimnú kráľovnú. Rozhodla som sa, že aj tento rok urobím líčenie na túto tému. Minuloročný make-up si môžete pozrieť TU. 
Použila som rovnakú bielo-modrú kombináciu, ale snažila som sa o iné prevedenie.



Postup:

  1. Základom je snehobiela pleť a výraznejší rozjasňovač na lícnych kostiach. 
  2. Na celé viečko som naniesla bielu kajálovú ceruzku Avon Color Trend.
  3.  Do oblúku a pod spodné riasy som použila modrý tieň Essence Quattro 09 denim.
  4. Čiernou tekutou linkou od Dermacolu Ultra Black Dipliner som zvýraznila oko.
  5. Do vnútorného kútika som nalepila slzičkový kryštál. Na koniec linky som nalepila dva okruhlé a jeden slzový kryštál.
  6. Na mihalnice som použila špirálu Essence Get big lashes a následne na to som na riasy naniesla MUA glitter eyeliner.
  7. Obočie som zvýraznila modrým tieňom.
  8. Na záver som na modré pery vybrala ako podklad kajálovú ceruzku od Avonu glimmerstick diamonds Twilight sparkle. Potom som na pery naniesla modrý lesk z ebay palety.
  9. Na biele pery som použila ako podklad bielu ceruzku od Avonu a pretrela ju balzamom Labello.




Ktoré pery sa vám páčia viac. Modré alebo biele?

* Ako sa vám páči toto líčenie? Ktoré prevedenie zimnej kráľovnej vás zaujalo viac toto alebo minuloročné?
   Biele alebo modré pery?

36 komentárov:

  1. Wow to je užasné ! Velmi sa mi páči aj toto aj to minuloročné:) A pery asi tie modré :) Super fotky ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. modré pery ! biele vyzerajú ako keby ti je veľmi zle :D A inak krásne líčenie, páčia sa mi tie mihalnice ako si na ne naniesla tú mua linku, je to krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto sa mi páči určite viac ako minuloročné :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem krásne :) Mamina mi povedala, že je to už také mŕtvolné s bielou :D Bola to skúška, chcela som vedieť, čo bude lepšie :)

      Odstrániť
  3. Krásné! Líbí se mi obě, ale letošní je hezčí. Krásné modré rty.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pacia sa mi viac modrr pery,ale celkovo je za mna naj ta prva foto...obdivujem taketo licenia,ja na to vobec nie som

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) aj mne sa najviac páči, má atmosféru..ostatné sú také suché :) chcelo by ich nejak upraviť, ale to je už nad moje sily...

      Odstrániť
    2. :D:D:D ja obvykle fotky len zmenšujem a obstrihávam a už aj to mám pocit, že je nad moje sily...ono sa to nezdá, ale to samotné fotení a potom táto drobná úprava strašne zaberá čas

      Odstrániť
    3. úplne zdieľam tvoj názor... aj keď mňa aj tá úprava celkom baví, ale na jednej foto sa niekedy hrám od 2 do 15 min. Potom celý článok mi trvá niekoľko hodín. :)

      Odstrániť
    4. Tak bloggerky sa posťažovali na svoj ťažký údel a môžme ísť ďalej :D to líčenie je des, si zmalovaná, tak by som nikdy nevyšla von.......

      Odstrániť
    5. Myslím si, že sme sa nesťažovali a celá debata o upravovaní vyšla z dialógu. Bolo by zbytočné sa sťažovať, veď to robíme pre radosť a nie na silu :) Myslím, že môžem povedať aj za Elu, že je to náš koníček a nie nútená práca :).
      Mrzí ma, že sa ti líčenie nepáči. Nie je to denný make-up, ani ja by som si ho nedala na bežný deň. Možno na nejakú párty alebo karneval áno.

      Odstrániť
  5. s modrymi perami je to vyraznejsie, vedela by som si to aj s takou tmavou studenou fialovou predstavit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý nápad nabudúce vyskúšam niečo vo fialovom :) Pretože tieto dve sa už na seba dosť podobajú...

      Odstrániť
  6. Minuloročné aj tohtoročné líčenie je veľmi pekné, ale keby si mám vybrať, tak top pre mňa je toto aktuálne v kombinácii s modrými perami. Krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné líčení, moc se ti povedlo! :)
    jinak více se mi k té ledové královně hodí ty modré rty :)
    turquoise bow

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvely liceni:) vic se mi libi kombinace s modrymi rty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. si krásna, moja ľadová kráľovná :*. Z

    OdpovedaťOdstrániť
  10. veľmi pekné, si šikovná :D oči úplne naj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak to je kráása, vážně perfektní! :)) myslím, že to mám své kouzlo i těma Tvýma krásnýma očima! :)) <3 rtíky se mi víc líbí modré a asi u mě celkově vede letošní líčení.. což ale neznamená, že by i to loňské nebylo skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je dokonaléééé! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dievčatká všetkým vám zo srdca ďakujem za krásne komentáre :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Naozaj ako skutočná ľadová kráľovná :) Páči sa mi ako si sa vyhrala v perami, tie modré sa k téme hodia viac. S bielymi si skôr za nežnú snehulienku :)
    LIPSTICK JUNGLE BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Veľmi pekné líčenie :) tie modré pery sú nádherné ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásné, nádherné " ledové " líčení"..a asi se mi víc líbí ty modré rty
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Úplne skvelé...na prvej fotke sa mi páčili biele pery ale na posledných dvoch vyhrávajú modré...

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ach toto je uplne dokonale a tie modre pery su nadherne <3

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Dokonalé líčení! Skvělé ty modré rty!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Je to krásne. Síce by som si do spoločnosti nedávala tie modré alebo biele pery... Ale mimo toho... Je to dokonalé líčenie

    OdpovedaťOdstrániť