nedeľa 22. decembra 2013

Naj nude rúž - extra hydratačný a dlhotrvajúci


Ahojte dievčatá.

Predstavujem vám môjho nového miláčika. Je to elegán a klasik. Oblečený od vrchu až po spodok v čiernom lesklom obleku. Bola to láska na prvý pohľad. Aj keď navonok vyzerá neprístupne, vo vnútri ukrýva romantickú dušu. 

Keď sa po prvý krát dotkol mojich pier bol vláčny a nezvýrazňoval šupinky, ideálny spoločník do zimy. Nielen, že pery hydratuje, ale vydrží aj celé hodiny. Bola som milo prekvapená. Okrem všetkých kladov, ktoré som vymenovala je tento fešák skvele pigmentovaný. Dodá perám nádhernú ružovo-oranžovú farbu s miernym leskom. Okrem toho obsahuje drobné zlaté trblietky. Zatiaľ porazil všetkých nude obľúbencov.


Hydratačný rúž Artdeco Lipstick perfect color je vyrobený v malom čiernom obale. Prekvapilo ma, že je ťažší ako ostatné rúže a má o niečo menšie balenie. Inak má klasickú gramáž. Ideálny aj do mini kabelky. Pery zanecháva akoby zamatové, pripomína mi balzam. Najviac ma prekvapil tým, že vydrží viac ako 3 hodiny a to som jedla a pila. 

Mám odtieň 99 Bittersweet rose nádherná ružovkastá farba so zlatými odleskami. Celkovo má Artdeco v ponuke veľa krásnych nude odtieňov. Nebudete si vedieť vybrať. Stojí 259 Kč, určite sa oplatí. Som s ním maximálne spokojná a nie je mu čo vytknúť.

Hodnotenie: 10 z 10




Páči sa vám Artdeco rúž? Skúšali ste nejaký výrobok z tejto značky? Aký je váš obľúbený nude rúž?

15 komentárov:

  1. Z Artdeca mam toho na zozname uz viac.Chcem urcite licenku,ruz a konecne aj podkladovu bazu pod ocne tiene. Ruzove odtuene nemusim,ale popis vyzera dobre,co ma len utvrzuje v tom, ze sa musim konecne dokopat k nakupu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O podkladovej báze som uvažovala aj ja, ale musím minúť zásoby, čo som si nahrabkala :) Majú širokú škálu odtieňov, takže si určite vyberieš ten svoj..:)

      Odstrániť
  2. Vyzerá krásne, mne by tento odtieň nesvedčal, ale ak budem mať chuť na nový rúž, tak sa pozriem na ich sortiment, lebo teraz Artdeco zaradila do predaja aj Fann parfuméria a majú aj dobré ceny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, zaradili... je to super, pretože si človek môže pozrieť odtiene naživo :)

      Odstrániť
  3. Farba sice nie je moja salka kavy ale inak je naozaj krasna :) A cena je dost prijemna :D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je pravda, že táto farba nepristane každému.. nie je tak univerzálna, ale ja som si ani nevedela vybrať, toľko je krásnych odtieňov :)

      Odstrániť
  4. Moc ti sluší! Rtěnky to je moje, ale od artdeco mám jen stíny...zatím ;-)


    Krásné Vánoce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Aj tebe krásne Vianoce bez stresu a plné lásky :)

      Odstrániť
  5. jee, podla nazvu som cakala nieco naozaj nude, svetlo bezove. Toto je prekvapivo zive :) Artdeco mozem len doporucit, maju vyborne napriklad ocne linky a s ruzmi som bola tiez spokojna, Long Lasting Lip Stilo je ejden z mala dlhotrvacnych ruzov, ktory pery nevysusuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rúž nie je tak výrazný ako sa zdá na fotografii, ale je pravda, že to nie svetlunko ružová :) Očné linky mám aj ja a zatiaľ sa ukazujú veľmi dobre.. Ďakujem za nový tip :)

      Odstrániť
  6. Nádherná barvička :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám hydratačné rúže, ale všetky sa rýchlo stratia.. naopak, ak sú dlhotrvajúce stáva sa mi, že vysušujú pery... takže tento podľa tvoj opisu ma veľmi potešil.. pozriem sa po ňom..okrem toho aj farba je perfektná... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som ti dala nový tip na kvalitný rúž :)

      Odstrániť
  8. Jejo brutalna farbicka.. :) vyzera byt mega dobry podla popisu...
    Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som este nic z tej znacky neskusila ale musim povedat ze ruze milujem . No skor take vyraznejsie alebo so musia mat syte farby :) Beauty Bubble

    OdpovedaťOdstrániť