štvrtok 5. decembra 2013

Vianočná novinka od Figs & ROUGE: Maslo na pery (rozdiel medzi leskom a maslom)


Ahojte dievčatá.

Figs & ROUGE prišlo s vianočnou novinkou na trh, je ňou maslo na pery. Najskôr ma udivovali maslá na telo a tento krát maslo na pery. Myslela som si, že je to reklamný trik firiem ako nalákať ženy na novú vychytávku.


Ako prvé ma zaujal obal, ale celkovo stránka Figs & ROUGE je veľmi farebná a hravá. Obal predáva, firmy z toho ťažia a vymýšľajú stále niečo novšie a modernejšie. 

Po otvorení masla Rose Berry som zacítila silnú sladkú ovocnú arómu. Z masla takmer vôbec necítim vôňu ruže, skôr čučoriedky. Na prvý pohľad vyzerá ako hustejší lesk. Po nanesení zanechá lesklý povrch, ale nie tak intenzívny ako lesk. Povedala by som, že maslo je niečo medzi balzamom a leskom. Má jemný ružový nádych a pekne zafarbí pery, dá sa použiť aj na rúž, ak je vysušujúci. 


Maslo má hydratačné účinky, ale nie tak silné ako je uvedené (nekonečná hydratácia :). Nezanecháva mastný pocit a je výborným pomocníkom v zime. Po približne dvoch hodinách sa lesk z pier vytráca. Keď som mala popraskané pery, tak už po 2 hodinách som si ho musela použiť znovu, pretože som už necítila hydratáciu. Ak nemáte citlivé pery so sklonom k popukaniu, tak je pre vás vyhovujúci. 
Maslo kúpite za 6,49 eur.

Hodnotenie: 6 z 10



Počuli ste už o maslách na pery? Ako sa vám páči/nepáči táto novinka?

12 komentárov:

  1. lesky vyzeraju perfektne, ale vadi mi, ze na perach nic nevydrzia :)))

    blog she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne v zime nevyhovujú rúže, pretože aj tie hydratačné mi zvýrazňujú šupinky....takže volím lesky alebo balzamy. :)

      Odstrániť
  2. moc se mi líbí ten odstín a i balení je takové nové - neokoukané :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne aj mne sa páči, že je maslo jemne zafarbené ten obal je rozkošný :)

      Odstrániť
  3. počula som o maslach ale len od nivei, ale toto vyzera uplne inak a pači sa mi:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lesky nemám rada, ale tieto masloidné balzamy mi vyhovujú, lebo pery nezlepujú, nevysušujú a teraz na zimu sú príjemným spoločníkom :) Ja momentálne používam lip butter od značky Korres, ale obzerala som sa už aj po týchto, pretože majú praktické balenie :)
    LipstickJungle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšeš teraz na zimu je to ideálny spoločník :)

      Odstrániť
  5. Uz nejaku tu dobu tuzim po vyskusani tejto znacky no vstupila som si do svedomia ze az kym miniem zasoby :)) aj tie kremiky musia byt skvele

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krasne fotky, radost sem chodit :) maslo sa mi paci aj obal :)

    OdpovedaťOdstrániť