nedeľa 12. januára 2014

Matná dvojitá linka so značkou the Balm


Ahojte dievčence.

Mám rada zmenu a pôvodne som chcela vytvoriť nejakú šialenú nenositeľnú linku. Nakoniec som z toho plánu upustila a rozhodla sa pre zlatý stred. Viečko som vytieňovala len jemne, aby linka, čo najviac vynikla. Zdiaľky nebolo vidieť, že nemám klasickú linku, takže líčenie bolo použiteľné aj ako denný make-up.

Dlhšie som hľadala očnú linku, ktorá by bola matná. Konečne som ju našla a dá s ňou vytvoriť každá linka, hrubá, tenká, dvojitá, atď. U nás značka the Balm, nie je veľmi známa. Poznám ju od amerických youtuberiek. Mám pre vás dobrú správu, pretože už nie je nutné hľadať túto značku v amerických e-shopoch. The Balm sa dá objednať už aj u nás. 



Linky používam takmer každodenne a potrebujem, aby mi vydržali celý deň. Najradšej mám tekuté linky s tenkým aplikátorom, najlepšie štetčekom. Očné linky Schwing predčili moje očakávania. Myslela som si, že budú dobré, ale radím ich medzi naj tekuté linky, aké som zatiaľ vyskúšala. 

Celkovo má značka the Balm rozkošné balenie a očné linky neboli výnimkou. Veľmi si cením, že sú matné, pretože takmer vždy sa stretávam s lesklým povrchom. Vydržia celý deň a dá sa s nimi vytvoriť ultra tenká, alebo hrubá línia. Maximálne mi vyhovuje aplikátor. 


Celkové hodnotenie:
Na linkách som nenašla žiadne negatívum a som veľmi spokojná.

Dávam im 10 z 10.


Moje každodenné líčenie a vytvorenie klasickej tenkej linky
*Počuli ste o značke the Balm? Aké sú vaše naj linky? Poznáte matné linky aj od inej značky?
* Páči sa vám moja dvojitá linka?

41 komentárov:

  1. O tejto značne som ešte nepočula, ja mám doma tekutú od Astor a som s ňou veeľmi spokojná :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak sa mám priznať značku Astor nejak prehliadam..ešte ma nič výrazne neoslovilo od nich, jedine lip butter..:)

      Odstrániť
  2. Krása!! Tak vím, jakou linku pořídit az mi dojde moje soucasna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to super, aj tá linka vyzerá super! teraz linky mám aj v zásobe, ale ak dáš časom update, koľko mesiacov TI vydržali, budem vážne uvažovať o kúpe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ ich používam približne mesiac, uvidíme koľko vydržia :) Ak by si mi za pár mesiacov napísala, tak ti odpoviem..lebo by som asi na to zabudla... takže ak aj ty nezabudneš, ozvi sa mi.. :)

      Odstrániť
  4. Tak tá je krásna! Úžasné linky si si spravila, matná je aj klasická tekutá GOSH.. ale táto sa mi zdá ešte matnejšia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) ja som pozerala po Gosh, ale farebných zatiaľ.. uvidíme, ak sa minie.. :)

      Odstrániť
  5. My si snad čteme myšlenky, mám teď připravený také článek s dvojitou linkou. Musím říct, že se ti líčení hrozně povedlo a linky vypadají hodně dobře, líbí se mi, že jsou matné.
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) nie je to prvý krát, čo sme si ich čítali, pretože sa pamätám aj na líčenie nočná obloha :) Teším sa na tvoj článok a rada si pozriem tvoje poňatie linky :)

      Odstrániť
  6. Líčení se ti velice moc povedlo :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi vydarené! Gratulujem. Značku The Balm som dlho prehliadala, až ma v posledných mesiacoch doslova uchvátila. Ich paletky tieňov a lícenky sú neskutočne krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-* Mne sa neskutočne páčia paletky tieňov a mám vyhliadnutú aj lícenku :) volá sa Hot mama :)

      Odstrániť
    2. Práve Hot mama sa mi nepáčila, kým som nevidela swatche - to je už iná nádhera!!!

      Odstrániť
    3. Uplne sa zhodujeme,ani mne sa nepacila v obale, ale až keď som ju videla v recenziach :-)

      Odstrániť
  8. To vypadá nádherně! Mohla bych ti to ukradnout na maturitní ples? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥. Pokojne sa inšpiruj, mňa to veľmi teší :) Dokonca by som ti ju aj spravila, ale obávam sa, že nás delí veľká diaľka :)

      Odstrániť
  9. Tak tohle je nádherné! Ovšem musím říct, že na takové krásné oči se to aplikuje jedna báseň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakuuujem :-* Verím, že by sa to tak isto krásne aplikovalo aj na tvoje okále :)

      Odstrániť
  10. Jeee, tie sú úžasné! Som tiež vcelku linkoholik a bez liniek si pripadám pomaly ako nahá. Prekvapivo u mňa zatiaľ vyhrávajú úplne obyčajné linky od Miss Sporty (a to som skúšala už aj tie od Rimelu, Astoru, z kórejskej kozmetiky apod.)... Skúsim určite aj tieto a ďakujem za tip :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ďakujem za tip, pozriem tie Miss Sporty..aj keď momentálne, aj ja som zásobovaná až až :D

      Odstrániť
  11. Vyzera to vyborne :) Skoda, ze tiez nie som taka sikovna a tesim sa aj obycajnej jedno-itej linke :D

    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Siu :) Len zblízka bolo vidieť dvojitú líniu, takže zdiaľky vyzerala ako obyčajná :) Myslím, že na denné nosenie ti postačí pekne namaľovaná linka :) ale naozaj ma teší tvoj milý komentár :)

      Odstrániť
  12. krása, vypadají úžasně <3 já mám od the balm zatím jen tvářenku, ale jsem s ní opravdu moc spokojená, takže až mi dojdou linky, určitě budu nad těmato uvažovat! navíc.. když jsou matné <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tvoja recenzia na lícenku mi neunikla..mala krásnu ružovú farbu :)

      Odstrániť
  13. Nádherné! Linka je úchvatná a celé líčení je krásné!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katherine S :) veľmi ma teší, že sa páči :)

      Odstrániť
  14. Wow :-), linka vypadá opravdu bezchybně , takto dokonale se mi snad ještě nikdy nepoštěstila udělat, klobouk dolů O:-)!
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  15. značku the Balm poznám. Mám od nich rozjasňovač, v nádhernom retro balení so zrkadielkom a som s ním nadmieru spokojná a vidím, že aj iné výrobky sú rovnako kvalitné ako aj táto linka, určite ju skúsim keď dopoužívam tú svoju.
    A na akom slovenskom eshope sa dá táto značka objednať?

    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ na túto značku nepočula krivé slovo :) Značka je na e-shope http://www.thebalm.sk/ v článku sú aj 2 prekliky. Jeden cez slovo the balm je ružovou farbou a druhý odkaz priamo na linky cez slovo očné linky Schwing - zelenou farbou. :)

      Odstrániť
  16. Fúha, tak tá farba je naozaj matná a ešte aj pekne pigmentované :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  17. pekne, paci sa mi to :) ja si rada davam ciernu linku, len vacsinou je to fest krive :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásné! :) Dokonce si myslím, že i více rozdvojená nebo výraznější linka by byla nositelná, ale mám asi trošku extravagantní vkus tak nevím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. naozaj krásne líčenie :) akurát včera som som objavila ďalší eshop s thebalm http://beautyday.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. značku poznám, obkukávam, no zatiaľ som od nich nič nevyskúšala, pre mňa bola moja naj linka UD, teraz ju nahradila MUFE, na ktorú som si konečne zvykla (má inak zakončený aplikátor, ako u predošlej). Zatiaľ si nespomínam, že by som videla matnú linku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásná linka, tahle by žádná ode mně nikdy nevypadala :DD

    OdpovedaťOdstrániť