štvrtok 3. apríla 2014

Čo vás čaká a neminie


Ahojte dievčatká.

V poslednom čase pripravujem menej recenzií a kozmetika sa mi hromadí a hromadí. Momentálne som vyťažená školou, aj keď je pravda, že niektoré výrobky na mňa čakajú už aj pol roka. Takže sa neľakajte toto nie je môj new in za mesiac :-). Na niektoré produkty som recenzie ani nechcela robiť. Budem veľmi rada, ak mi dáte vedieť, čo vás oslovilo a čo by vás z tohto zaujímalo na recenziu.


Z dekoratívnej kozmetiky pribudlo toho menej ako z pleťovej. S väčšinou som spokojná, ale nájdete sa aj niečo, čo môžem rovno hodiť do koša a je to novinka od Rimmelu BB cream. Nechcem byť nevďačná, ale tak zlý BB cream som ešte nemala. Je asi o 3 tóny tmavší ako moja pleť a lesknem sa okamžite ako sa nanesie na pleť. Neviem, či chcete aj recenziu, pretože budem veľmi skeptická

Rúže mám z výpredaju DM a ešte som si uplatnila zľavu na nákup -25% na dekoratívnu kozmetiku. Ich akcie zbožňujem, pretože sa dajú kombinovať zľavy. 

Mono tieň Catrice Liquid metal ma trošku sklamal, pretože je síce nádherne pigmentovaný, ale trblietky po čase opadávajú.

Momentálne striedam 2 matné bronzery od NYC a Gosh. V tomto prípade mi viac vyhovuje Gosh, pretože farba nejde tak dooranžova. Napriek tomu NYC nie je zlý a dá sa ním pekne kontúrovať a nezhlukuje sa. 

Essence all about matt! transparentný púder, nie je vhodný pre majiteľky mastnej pleti, pretože ja sa po ňom lesknem do hodiny. Síce je na pleti sametový a nezvýrazňuje šupinky, uvítajú ho ženy so suchou pleťou. 

Každý produkt nájdete aj na instagrame vivalavidadorota, kde fotím a píšem prvé dojmy. Nájdete tam aj utorkové nákupy. 


Z pleťovej kozmetiky mám toho najviac, pretože výrobky nepoužívam len ja, ale podstate celá rodina. Ocino si obľúbil krém na ruky od Dermacolu Aroma ritual, mamina používa asi polovicu vecí, ktoré vidíte na fotke. 

Zamilovala som si detskú kozmetiku. Raz u kamarátky som vyskúšala Bupi umývaciu penu a bola som nadšená. Make-up zišiel, pleť po nej nebola vysušená a nič ma neštípalo. Odporúčam pozrieť sa po nej v Tescu, pretože v DM je o niečo drahšia. Stála ma okolo 2 eúr.
Bupi som už minula, takže som chcela vyskúšať nejakú inú penu. Našla som od Babylove gel obrovské balenie 500 ml za 2,80. Avšak s gélom nie som tak spokojná, mierne ma štípu po ňom oči a ani make-up nejde tak ľahko dole. 
Hipp destký krém vietor a zima som kúpila v zľave za 1 euro v DM. Je veľmi hutný a bez obsahu parabénov, silikónov a parfumácie. Neviem si však predstaviť natierať týmto krémom pokožku dieťatka, pretože sa veľmi ťažko rozmazáva a vôbec nevonia až zapácha.

O Ziaja ešte budete u mňa veľa čítať, pretože som spokojná s takmer každým produktom, ktorý mám. Ešte sa dočítate o kozej, čokoládovej a nechtíkovej rade.


Balea Beauty effect hyalurónové sérum mám už 2 balenie. Zakúpite ho za 5 eur a má skvelé zloženie. Natieram ho po umytí tváre a následne na to sa ešte natriem, pretože cítim mierne pnutie pleti. Používam ho s menšou prestávkou už 3 mesiace, všimla som si, že sa mi pleť zlepšila, akné sa drží len mierne. Pleť vyzerá krajšie

Balea čistiaci šampón som si kúpila vďaka dobrým odporúčania a veľmi som sa naň tešila. Po prvom použití ma čakalo nemilé prekvapenie. Vlasy som mala extrémne vysušené od korienkov až po končeky. Takže som čakala, že šampón aspoň docieli menšie mastenie vlasov. Umývať som ich musela rovnako ako vždy. Momentálne si vlasy na šampón zvykli a už ich nemám tak suché, ale viac krát si už tento šampón nekúpim. Stál niečo pod 2 eurá.


Napriek tomu, že si lakujem nechty len občas, neodolala som viacerým novinkám alebo akciám
Začala by som menej známou značkou Claudia Rovelli. Kúpila som ich v malej drogérií, takže neviem či sa dajú laky zohnať v každom meste. Tieto sú dokonalé, metalický fialovoružový odtieň 30 mi vydržal 6 dní bez ujmy. To sa mi ešte nestalo, ani nadlak som nepoužila. 
Mojou najobľúbenejšou farbou je sladký ružový lak tej istej značky odtieň 238. Laky som kúpila za 1,50 eura a majú 10 ml.

Keď som uvidela dalmatínsky lak v novinkách Essence, už vtedy som sa na neho tešila. Stál 2 eurá a vytvorí pekný efekt, najviac sa mi páči na farebných lakoch.

Catrice holografické laky nájdete momentálne v stojanoch limitiek Catrice. Nalákala som sa na blogoch a myslela si, že siahnem po viacerých odtieňoch. V DM ma oslovili len odtieň Holo Manolo, avšak po nanesení ma čakalo mierne sklamanie. Holografický lak je viac strieborný, akoby hádzal rôzne farebné odlesky. Stál ma 3 eurá, ale aj s 25 % zľavou.

Miss Sporty odtieň 540 som kúpila vďaka bloggerke Labradoore. Lak je naozaj krásny a za skvelú cenu so zľavou 1,20. 


Môžete sa pýtať na konkrétne výrobky a dajte mi prosím vedieť, na ktoré produkty mám spraviť podrobnejšie recenzie. Vlastníte niektoré z týchto výrobkov? Ako ste spokojné?

28 komentárov:

  1. Tak to se na všechno těším!! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška :-) Dúfam, že nesklamem očakávania :-)

      Odstrániť
  2. No ppzeram ze mas toho tiez hojne na zrecenzovanie ako aj ja ale uz sa pomalicky zacinam spamatavat a prispievat castejsie :)) takze verim ze aj u teba sa to po povinnostiach pohne vpred a rada si znova nieco precitam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Petronela :-) aj ja si rada počítam u teba :-)

      Odstrániť
  3. jej ten kabuki štetec je krasny ja štetce nevyuživam moc ale rada by som taky mala je to strašne milé:)) papaya krem na ruky užasne vonia naviem sa ho načuchať:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kabuki mám od Petry lovelyhair, je úžasne hebký a super do kabelky. S vôňou papaya krému súhlasím, skvelá svieža vôňa. :-)

      Odstrániť
  4. To je panečku množství, věřím, že se máme na co těšit :-). Jinak to tu máš moc pěkné.
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Vendulka :-) je toho dosť.. dúfam, že sa články budú páčiť a dozviete sa veľa nového alebo aspoň prispejem mojím názorom na dané produkty :-)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Určite začnem, ale teraz potrebujem písať magisterku, takže musíte mať so mnou trpezlivosť :-)

      Odstrániť
  6. Ani nevím co vybrat. Samozřejmě se mi líbí laky. Ten kabuki také.
    Krásný víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martinka. Aj tebe želám krásny slnečný víkend. :-*

      Odstrániť
  7. pane jo :O tolik jsem toho snad pohromadě ještě neviděla :D už se těším na recenze :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som sa divila, že keď to mám rozmiestnené na 4 miestach, tak to nevyzeralo, že je toho tak veľa. :-) Ďakujem.

      Odstrániť
  8. To je radosť pozerať Dorot :)
    Mňa by zaujímala recenzia alebo aspoň názor na gelovú linku od Catrice. Ja sa hlavne bojím ísť do týchlo liniek kvôli tomu, že neviem či si to zvládnem namaľovať štetcom. Som zvyknutá len na tie v pere alebo také klasické s "tipom". A bojím sa aj, že keby som si už nejakú gélovú v takomto balení kúpila, že či mi rýchlo nevyschne. Ale v podstate si rada prečítam recenziu na čokoľvek, či už pozitívnu alebo negatívnu, že čomu sa vyhnúť :)
    A inak, kompletná recenzia na Catrice anti-red bázu, na ktorú si sa pýtala TU bude už zajtra na blogu :) (prepáč za takúto reklamu samej seba:))
    Pekný večer želám :)
    Katik z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gelovú linku som si kúpila vo výpredaji a mám obavu, že už bola mierne suchá... pretože po pol roku sa s ňou už dosť zle pracuje a musím ju pred použitím zahriať, aby sa s ňou dalo maľovať. Inak musím povedať, že s gelovými linkami sa mi kreslí jednoduchšie, nemusím sa tak strašne snažiť, aby bola linka dokonale rovná. Je to tou inou konzistenciou. Inak je linka pekne pigmentovaná vydrží mi na mieste celú pracovnú dobu. O gelových linkách nedávno robila recenziu Petra lovelyhair. Určite si ju pozri. TU

      Teším sa na tú recenziu, vôbec mi nevadí, že píšeš o báze. Neberiem to ako reklamu samej seba. Som rada, že si to spomenula :-)
      Aj ja vám želám krásny slnečný deň.

      Odstrániť
  9. Tebe sa to naozaj nazbieralo, heh. Každopádne sa už teraz na všetko teším. Kika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, veľmi sa teším, že vás zaujímajú recenzie a budem sa snažiť, aby vás to bavilo čítať, mali ste sa na čo pozerať a aby to bolo rýchlo na blogu... :-)

      Odstrániť
  10. Som rada, že viem, že tomu Balea šampónu sa vyhnúť :) Momentálne sa začínam po nejakom pozerať, tak tento aspoň skúšať nebudem, pretože vysušené končeky mám už aj tak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Omnoho viac mi sedel od Balei kokosový, alebo hnedý z rady Oil repair. Momentálne taktiež pozerám po nejakom novom, možno vyskúšam na hnedé vlasy :-)

      Odstrániť
  11. Odpovede
    1. Veľmi som si ho obľúbila, ani by som to nepovedala, keď som ho dostala :-)

      Odstrániť
  12. Máš hezký blog a pěknou sbírku:).

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty kupuješ Catrice v DM? Asi na Slovensku že? Nebo u nás je Catrice jen v Rossmanu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Slovensku je Catrice len v DM (aspoň, čo ja viem) a Rossman vám celkom závidím, už viac krát som videla také zľavy, že mi srdce zaplesalo :-D

      Odstrániť