pondelok 28. apríla 2014

Nail art s lakmi na nechty Rimmel Rita Ora


Ahojte moje milé.

Na úvod by som začala s pár riadkami, čo sa dialo v mojom živote za posledné dva týždne. Ako prvé spomeniem napísanie diplomovej práce. Je zaujímavé, že omnoho väčší stres som zažívala pri viazaní práce ako pri písaní. Našťastie je už všetko na dobrej ceste a vy sa môžete tešiť na smŕšť článkov
Ďalšia vec, ktorá sa odohrala za posledný čas je, že som sa dala na chudnutie. Asi to o mne neviete, ale posledný pol rok bojujem so svojou váhou. Na blog som prestala pridávať články outfitov a tvár sa snažím vždy odfotografovať tak, aby ste si nič nevšimli. Avšak už sa nechcem viac skrývať. Uvažujem, že by som spravila články o mojom chudnutí + fotografie pred a po.
Potrebujem vedieť, či by vás to zaujímalo a ocenili by ste takýto typ príspevkov. 


Za posledné týždne sa ku mne dostala novinka od Rimmelu, vynovené laky na nechty Rita Ora. Obaly sa mi páčia a zaujali ma. Vrchnák je nápaditý a oceňujem aj to, že vyobrazená speváčka má na nechtoch farbu laku, ktorá sa skrýva vo fľaštičke. 

Dá sa vybrať z krásnych odtieňov. U mňa zakotvili zelené odtiene, aj keď to na fotografiách tak nevyzerá. Odtieň Breakfast in bed je nádherná mint farba, ktorá obsahuje jemnú perleť. Avšak je vidieť len v obale, na nechtoch je perleť takmer neviditeľná. Nanáša sa horšie, v prvej vrstve sa vytvárajú pruhy, ale v druhej sa dajú krásne prekryť. Tento lak je dosť hustý oproti tmavšiemu kolegovi, takže sa obávam, že po dlhšom čase ho budem musieť nejak renovovať. 
Odtieň Do not disturb je smaragdová zelená, tá kryje v prvej vrstve.

Laky schnú rýchlo, určite nie 60 sekúnd, ale po pár minútach som mohla robiť a nemusela som si dávať pozor, aby sa mi nechty neotlačili.



Mrzí ma, že sa mi nepodarilo zachytiť pravú farbu lakov. Odtiene sú zelené a nie modré. Prezerala som si lak Do not disturb  aj na iných blogoch, taktiež bol vo veľkej miere odfotografovaný ako modrý a nie zelený odtieň. Vytvorila som pre vás náhľad, ako vyzerajú laky v skutočnosti




Keďže som mala viac času rozhodla som sa pre vás pripraviť menší nail art. Samú seba nepovažujem za veľkú nail artistku, ale dokonalé obrazce na nechtoch ma fascinujú. Takže v budúcnosti sa chcem zdokonalovať a prispievať aj mojimi výtvormi.


Skúšali ste tieto laky? Aké máte odtiene? Páči sa vám môj nail art?
Chceli by ste články týkajúce sa môjho chudnutia?

29 komentárov:

  1. Jeden lak z tejto kolekcie mám, a podľa mňa je super :) Inak, dnes som našla tvoj blog a je úplne mega! :) Si fakt šikovná!

    www.luccietips.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že si ma našla a ešte radšej, že sa ti blog páči :-) Veľmi ma to teší :-)

      Odstrániť
  2. Už nad nimi dlhšie rozmýšľam, tiež ma zaujali. :) Inak, koľko ťa vyšiel jeden prosím ? :)

    http://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stojí okolo 2 eur, neviem presnú cenu, ale určite to nie je nejak veľa :-)

      Odstrániť
  3. Laky jsem ještě nezkoušela. Nail.art je.krásný, jsi šikovná!
    Články o chudnutí mne zajímají!
    Krásný den, krásjo!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem kráska :-* Aj ja ti želám pekný večer :-)

      Odstrániť
  4. Krásný den, krásko!
    Omlouvám se za překlep.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já bych určitě pro články před a po a celkově o hubnutí byla!:) jinak ty laky vypadají pěkně, i když já tedy moc na modré nejsem
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :-) som rada, že vidím pozitívne ohlasy ohľadom článkov o chudnutí...

      Odstrániť
  6. Skvělé nehty! moc se mi líbí mint lak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I takhle jednoduchý nail art může na nehtech vypadat fakt skvěle, děkuji za inspiraci! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :-* dúfam, že neskôr vytvorím aj niečo zložitejšie :-) na druhej strane bodky sú rýchle a jednoduché obzvláštnenie laku :-)

      Odstrániť
  8. tyrkysový mám práve teraz na nechtoch a strašne sa mi páááči ^^
    prídi sa pozrieť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňa by tiež celkom zaujímali to chudnutie :) laky sa mi páčia, no som v miernom šoku zo skreslenia tých odtieňov, hihi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skreslenie ma veľmi mrzí, ale akokoľvek som menila osvetlenie a uhly fotenia nič nepomohlo... :-(

      Odstrániť
  10. Dnes sa to na blogoch lakmi len tak hemžíí :D Škoda, že sa ti nepodarilo odfotiť originál farby, ale to sa stáva aj mne. Ja mám s RImmel lakmi trochu zvláštne skúsenosti, lebo každý jeden ktorý som od nich mala bol úplne iný! Tým myslím kvalitu jeden vynikajúci, ďalší katastrofa, iný priemer takže neviem si nejako nájsť k nim cestu, ale zato farby majú naozaj úžasné :)
    LIPSTICK JUNGLE BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taktiež som si všimla, že laky v rôznych odtieňoch sú témou týchto dní na viacerých blogoch :-) Viac mi vyhovuje tmavší, konzistenciou a nanášaním, ale mint má krajšiu farbu :-)

      Odstrániť
  11. Články o chudnutí aj s fotkami určite rob, myslím, že by to zaujímalo viaceré z nás :) A laky vyzerajú krásne, ak píšeš, že ten jeden je mentolový, tak to sa na neho musím pozrieť!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za pozretie určite lak stojí :-) články spracujem..dúfam, že si navzájom pomôžeme a podporíme sa :-)

      Odstrániť
  12. Dorotka držím palce s chudnutím, som zvedavá na výsledok :*. Z

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, zatiaľ som len začiatku a musím byť trpezlivá... ach a ja by som chcela byť už mesiac topmodelka :-P nie robím si srandu..:-D ale ide to pomaly :-(

      Odstrániť
  13. Tak tohle vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten tyrkysovy ako vidim ani tebe sa nedal doveryhodne vyfotit no nahodou aj takyto kralovsky modry by sa mi v sortimente pacil :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobne ako ty ani ja nemám takúto modrú vo svojej zbierke.. ten lak je začarovaný :-D čo sa týka fotenia..

      Odstrániť
  15. Ďakujem Ivanka :-) pekný motýlik :-)

    OdpovedaťOdstrániť