piatok 22. februára 2013

Bioderma hygiena a peeling


Ahojte dievčatá.

Dnes sa budem venovať mojej každodennej hygiene a peelingu.


Sensibio DS+ Moussant

Popis: Jemný čistiaci penivý gél na seborhoickú a podráždenú pokožku so začervenaním a šupinami, najčastejšie sa vyskytujúcich: nos, obočie, čelo a brada.

Viac popisu nájdete TU, stojí 14, 49 eura. 

Výhody:
  • dobre vyčistí pleť
  • neštípu ma z neho oči
  • nemám vysušenú pleť po použití
  • myslím, že aj tie šupinky mám v menšej miere


Nevýhody:
  • viac mi vyhovujú obaly, ktoré majú dávkovač. S týmto obalom si musím viac dávať pozor, aby som nevytlačila veľké množstvo, ale to je jediná výčitka k nemu.




Hydrabio Peelingový krém

Popis: Prvý prípravok na jemné zvlhčujúce hĺbkové čistenie obsahujúci Aquagenium®určený pre citlivú a dehydrovanú pokožku.

Viac popisu nájdete TU, stojí 16, 20 eura.

Výhody:

  • obsahuje veľa drobný čiastočiek, ktoré mi nedráždia pleť. Predtým som mala iný peeling, ktorý sa s týmto ani nedá porovnať.
  • nevysušuje mi pleť
  • odstráni všetky šupinky
  • dobre sa s ním pracuje


Nevýhody:

  • žiadne som neobjavila


Máte skúsenosť s týmito výrobkami? Aký peeling používate vy?

7 komentárov:

  1. já mám doma jeden peeling od Avonu a pálí mě po něm celý obličej, díky němu nějak nemám potřebu shánět nový, ale je pravda, že bych se po některém podívat asi mohla:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám tiež z Avonu a nevyhovoval mi.. obsahuje veľké čiastočky a dráždil mi pleť, práve preto som zháňala za neho náhradu.. Tento z Biodermy je super.. :)

      Odstrániť
  2. keby bioderma nebola tak drahá mám od nich všetkú kzmetiku ;)


    je u mňa GievAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, to máš pravdu Bioderma patrí medzi tie drahšie značky..

      Odstrániť
  3. Ten Peeling vyzerá fakt fest dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já používám okurkový peeling od Ziaji a na ten si nemůžu stěžovat. Za pár korun dokáže zázraky! :) Ale Bioderma je prostě Bioderma. :D

    OdpovedaťOdstrániť