štvrtok 28. februára 2013

NYC Smooth Skin: jeden z najlepších púdrov


Ahojte kočky.

Na zimu som nemala poriadny svetlý púder všetky, ktoré som mám sú tmavé na leto. 
Čítala som skvelé recenzie na tento NYC a dokonca by sa mal byť rovnako dobrý ako Blot poweder M.A.C. Bola som zvedavá, či aj mne bude tak vyhovovať, tak som ho kúpila za 3, 50 eura odtieň Naturally Beige. Dokonca mali ešte bledší, ale to už aj na mňa bolo svetlé. Tento odtieň mi vyhovuje.

Výhody:
  • zmatní mi T zónu na 5 hodín, čo sa môjmu pôvodnému z Avonu podarilo tak na hodinu
  • nevytvorí masku na tvári, nemá vysoké krytie, je skôr transparentný, ale pleť zjednotí
  • obsahuje veľké zrkadielko
  • nezdôrazňuje suché miesta ani ich nevytvára
  • nezhlukne sa do máp 
  • nepráši

Nevýhody:
  • jediná nevýhoda je obal, zle sa otvára a vyzerá, že nevydrží ten spoj, ktorý spája zrkadielko s púdrom






Máte tento púder? Ako ste spokojné? Aké púdre používate vy?

28 komentárov:

  1. Nemám tenhle ani žádný jiný pudr, jelikož se mi pleť moc neleskne, ale tenhle vypadá fakt dobře. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Puder nesluzi len na zmatnenie. Ale aj na zafixovanie. Vtedy make-up dlhsie vydrzi. :-)

      Odstrániť
    2. Ten spoj vyzera fakt blbo. Ja som tieto pudre a celkovo znacku pozerala vcera. Ja sa chystam si pozriet nejaky bronzer najblizsie a chcela by som siahnut po tejto znacke.

      Odstrániť
    3. Toto je moja prvá vec od tejto značky..neviem prečo, ale nejak som ju obchádzala..ani by som sa na tento púder neodhodlala, keby nečítam naň samú chválu.. ja dúfam, že vydrží ten spoj :)

      Odstrániť
    4. Ja som po tejto znacke siahla uz cez leto, ked som kupovala pre kamaratku tiene. Ona je nenarocna takze aby nemala velke investicie som siahla na tuto znacku. Bola som prekvapena ake su super ked som ich skusala aj ja takze aj koli tomu ma to nejak oslovilo. :-) A s tym spojom prajem vela stastia nech vydrzi ;-)

      Odstrániť
    5. Toho obalu sa nebojte, ja mám už asi piate balenie a ani jedno sa nezlomilo. Nie je nezničiteľné, ale ten čas pokiaľ vypoužívate púder isto vydrží.

      Odstrániť
    6. tak a už od mňa nemá žiadne mínus :D

      Odstrániť
  2. Momentálne púdre nepoužívam, ale keď ešte boli súčasťou mojej kozmetickej výbavy väčšinou patrili medzi tie najlepšie práve tie najlacnejšie ako je aj tento...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prvý púder v živote som si kúpila pred vianocami, od baley. ale toľko chvál som čítala na tento, že som si ho kúpila, aj keď ten prvý mám takmer nedotknutý a je to rozdiel! tento od nyc je úžasne jemný, až "silky" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som si nevšimla, že balea má aj púdre :) aspoň budem vedieť :)

      Odstrániť
  4. Keď mi dojde ten môj od dermacolu tak sa určite pozriem na tento ;).

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám tento púder a dokonca aj rovnaký odtieň. Už ho mám dokonca skoro celý spotrebovaný a určite si ho kúpum opäť. :) Je vážne dobrý a mne dokonale vyhovuje. Tiež keď som prvy krát zbadala ten spoj som myslela že sa mi to po týždni rozpadne no stále aj po dlhej dobe sa s tým nič nestalo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, už sa teraz nemusím obávať, že sa ten obal rozpadne :)

      Odstrániť
  6. Wau! Tak tento potrebujem na 100000%! Už som rozhodnutá. Bye bye dermacol :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ho skús, keď budeš kupovať :) Ja mám od Dermacolu krajkový myslím, že odtieň 3.. takže u mňa lenna leto, keď som opálená.. je fajn, ale myslím, že od DC je viac krycí a rýchlejšie mám T zónu lesklú.. ale tiež je fajn a rada ho používam..:)

      Odstrániť
  7. No tak mne práve došiel môj najoblubenejší puder od Rimmelu Stay Matte a velmi ti dakujem za članok,určite ho kupim, som zvedava ako s nim budem ja spokojna :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš zač.. ja som rada že môžem niekomu poradiť :) potom ak spravíš recenziu prídem pozrieť, aký máš naň názor :)

      Odstrániť
  8. Mám ho a je uplne úžasný :) zafuxuvávam si s nim make-up a dobre zmatňuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. AJ ja rozmyslam nad novym, mam z avonu ale uz mi dost ubuda a aj sa lesknem..chcela som od maybelline stay matte tak teraz neviem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u rimmelu je to tak, že ho buď miluješ alebo nenávidíš.. ja ho nemám tak ti presne neviem poradiť.. len som s nim líčila kamarátku a dosť prášil..veľmi ma neoslovil.. ale tak toto nie je objektívne hodnotenie..

      Odstrániť
  10. ja mam bronzer a tiez mam obavy, ze ten spoj casom rupne..

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vela dievcat ma predsudky voci tomu,ze je vyrobeny v Cine ,no mne to nevadi a MILUJEM HO! maximalne vyhovujuca cena a hlavne uzasne prirodzena fabra! ja som pouzivala predtym dost Essence puder,no ta farba mi pride prilis do oranzova a to naozaj prirodzene asi nevyzera :D
    na tento puder som uz davno citala dobre recenzie,no kupila som si ho az prednedavnom...a urcite neprestanem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz je vyrobené už takmer všetko v Číne :/ dokonca aj drahšie značky som už našla tak vyrobené.. im sa to oplatí..
      Od tejto recenzie už prešiel nejaký čas a ja už začínam vidieť spodok obalu, takže onedlho to vidím na nový :D dosť rýchlo sa míňa a obal vydržal, boli to len moje obavy :)

      Odstrániť
  12. je fajn ale pri pužiti bb od mua (čo je skôr make up ako bb) sa mi na tvari ako keby zrazil a vyzeralo to otrasne :D nechapem normalne...so sypkou verziou som bola ovela spokojnejšia len keby mali aj tento odtien

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hm, mne nerobí neplechu.. najskôr to bude tým bb-čkom..

      Odstrániť