piatok 15. februára 2013

L´oréal Nude Magique BB cream


Ahojte dievčence.

Dnes sa budem venovať novinke od L´oréalu. Prvé, čo ma zaujalo bol obal, krásna kombinácia, či už po stránke farebnej, ale aj leské písmo a vrchnák. 
Druhé, čo ma upútalo bola konzistencia, keď som si vytlačila trochu BB creamu, tak som uvidela bielu tekutú hmotu, ktorá sa pri rozotrení zmenila na farbu pokožky. Okrem toho trošku cítiť na začiatku aj tie mikro kapsule, ktoré sa potom menia. Na pleti sa však hneď pri rozotieraní mení na farbu pokožky. Myslím, že stál v DM okolo 11 eur.

Výhody:
  • hydratácia
  • dlhá výdrž
  • nezlukuje sa 
  • ľahko sa nanáša
  • večer som nenašla žiadne mapy na pokožke, skôr sa z nej vytráca


Nevýhody:
  • má slabšie krytie, mierne nedostatky prekryje, ale väčšie vyrážky nie
  • nie je pre veľmi bledé typy pokožky. Na tvári som veľmi bledá a bol o niečo tmavší. Takže sa až tak úplne neprispôsobuje. Avšak bude stačiť trošku slniečka už bude pre mňa určite nositeľný

Hodnotenie: 7 z 10






Skúšali ste tento BB cream? Ako sa vám pozdáva?

12 komentárov:

  1. Ja som zatial skusila len vzorku s casopisu ale ja som s nim spokojna..som tmavsej pokozky takze mne vyhovuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, aj kamarátka našla vzorku v časopise a jej tiež vyhovoval...:) urobili dobre. takto si to môže človek otestovať a už by nemalo prísť sklamanie veľké, že nesedí..

      Odstrániť
  2. mám ho, nemení sa na farbu pokožky, ale na dosť orandžovú.. musím si ho miešať lebo je na mňa strašne hrozivo tmavý.. holt v dmke nemali tester a ja som si ako sprostá kúpila aj tak jeden.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hm, pre mňa je tiež tmavavší, ale oranžová ako pomaranč nie som..:) aj keď má tam ten nádych, ale mám make-up, ktorý ma omnoho väčší nádych dooranžova. Treba naozaj skúsiť tester..
      škoda, že tebe nesedí :(

      Odstrániť
  3. Ja som v DM skúšala tester, páčila sa mi tá inovatívna textúra, ale neviem či by mi farebne sedel, keďže v DM je vždy také umelé svetlo :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To svetlo tam je hrozné hlavne na kupovanie make-upu... raz som išla až ku vchodovým dverám, aby som si to overila akú to má ozajstnú farbu :)

      Odstrániť
  4. Tak to je pecka! Zdá se mi, že krytí má lepší než BB od Garnier. Určitě ho vyzkouším, až mi od Garnieru dojde. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja od Garnieru nemám, takže veľmi neviem posúdiť..ale moja spolubývajúca má, takže som si pokukala :D a myslím, že to krytie môže byť lepšie ako u Garniera :)

      Odstrániť
  5. Škoda že není pro světlejší typy obličeje ale četla jsem o něm už dost článků a vím že je hodně vychvalovaný takže moc pěkný článek! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. podle fotek před a po vypadá fajn, ale já s ním zatím bohužel zkušenosti nemám. Zatím jsem ho pozorovala jen v DM :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten by som rada vyskusala :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  8. strašný "zázrak" toto ;D nepáči sa mi jeho efekt...

    OdpovedaťOdstrániť