piatok 1. februára 2013

Premena Mila Kunis


Ahojte dievčence.

Znovu starší príspevok, kde som sa snažila premeniť na herečku Milu Kunis. Trvalo mi dosť dlho, kým som našpúlila pery ako ona :D Líčenie bolo veľmi výrazné povedala by som, že až nevhodné do spoločnosti... skôr len na fotenie. Mila je však iný typ ako som ja, takže na nej vyzerá inak. 
Musela som zmeniť aj tvar a šírku obočia. Z profilu je vidieť ako máme odlišné nosy, ale to som nemenila :D


Tu vyzerám ako vyplašená myš :D nedokázala som sa tam tváriť ako Mila na nižšom obrázku.




Čo poviete podarila sa premena? Aká osoba by sa vám páčila, ak by som robila ďalšiu premenu?

20 komentárov:

  1. podarilo sa ti to :) Mila Kunis je krásna, a tebe to vyšlo :) Mohla by si skúsiť napr. Kim Kardashian :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, pouvažujem nad Kim..ale celkom sa mi to pozdáva :)

      Odstrániť
  2. Přeměna se podle mě podařila. :) Jen tedy, mě tohle líčení připadá hodně tvrdé i na Mile, ale to samozřejmě není výtka Tobě. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno aj si to myslím.. potom má oči veľmi orámované a výrazné...niekedy jej to pristane asi záleží aj od príležitosti :)

      Odstrániť
  3. a podľa mňa je to líčenie super, a kľudne by som s ním aj šla na party :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je pravda, že večer by vyzeralo inak..ale keď ma v ňom mamina uvidela tak zhíkla a to je na mňa zvyknutá, že sa líčim výraznejšie :)

      Odstrániť
  4. to se ti moc povedlo! Milu mám moc ráda,je krásná,ale takovým divným způsobem,někde bych řekla že je nádherná a na jiné fotce mě přijde zase strašně ošklivá,jak nějaká feťačka,nemůžu si pomoct!:D ale tobě se to povedlo:)

    leilarosee.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tá prvá fotka je perfektná :o) skoro som vás ani nerozoznala :) krása !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj, ďakujem :) veľmi som sa snažila tváriť podobne :D

      Odstrániť
  6. Podařilo se:) Máš oči jako mrkací panenka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelá premena, tá sa podarilo uuurčite :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Myslím, že ty osobně jsi mnohem zajímavější než tato herečka a na těchdvou obrázcích to víc sluší tobě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no hlavne nemas tolko retuse ako ona (som minule videla jej foto bez make upu..), ale licenie je rovnako krasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aj ja som sa vyhladila :D ale oni asi nemajú len takúto retuš :D

      Odstrániť
  10. Moc povedené, chvílema jsem nevěděla, která jste která. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. skoda ze si si nenasuchorila vlasy bolo by to dokonaleee :)
    pozyvam ta na moj blog : http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásne fotky, ten nápad sa mi páči, milá je nádherná <3
    cara mia

    OdpovedaťOdstrániť