utorok 2. apríla 2013

Bioderma šampón a maska



Ahojte kočky.

Skúsila som šampón a masku od Biodermy. Šampón kúpite za 13,69 viac info TU a masku za 16,69 info TU.


 Šampón Nodé S

Keď som bola menšia, tak sme občas mávali šampóny, ktoré bolo nutné 2 x naniesť a potom zmyť. Vtedy som vedela, že mám super truper šampón :) Už dávnejšie som taký nemala a tento pozostatok z minulosti vo mne zanechal poznatok, že takéto šampóny sú kvalitné.

Nodé S veľmi nepení a mal u mňa možno aj preto väčšiu spotrebu. Na druhej strane som mala po ňom vždy dobre umyté vlasy a dokonca som mala pocit, že vydržali dlhšiu dobu nemastné. Žeby sa viac leskli som nezaznamenala, ale to aj pretože ja mám také vlasy a skôr masky mi pomáhajú.
Nevýhodu šampónu vidím v tom, že je drahší a má menšie balenie, takže som ho vcelku rýchlo minula. Inak som veľmi spokojná, dalo by sa napísať, že je to najlepší šampón za poslednú dobu :)



Maska Nodé S

Oba produkty majú špecifickú vôňu, mne nevadí práve naopak je celkom príjemná, ale niekomu by možno mohla vadiť.

Maska má krémové zloženie a veľmi príjemné na vlasoch. Nechávam ju pôsobiť tak 5 minút a potom zmývam. Mám po nej jemnejšie , aj trochu lesklejšie vlasy. Dobre sa rozčesávajú.
U šampónu som nenašla silikóny, ale v maske som jeden našla, ale nič závratné. Masku hodnotím veľmi pozitívne a balenie vám aj dlhšie vydrží.


Skúšali ste tieto produkty od Biodermy? Aké šampóny a masky používate vy?

7 komentárov:

  1. myslím, že šampón som mala ako vzorku. prekvapila ma jeho tekutá konzistencia a nepenivosť, ale vlasy boli fajn. vyšlo mi to ale len na jedno použitie, takže nemôžem posúdiť jeho kvality z dlhodobého hľadiska

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám od Biodermy ráda običejnou růžovou micelární vodu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kedze je tato rada urcena na suche vlasy nie je to nic pre mna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mam celkovo suche vlasy, ale ku korienkom ani nie..

      Odstrániť
  4. Díky za recenzi, určitě vyzkouším! :)

    OdpovedaťOdstrániť