sobota 6. apríla 2013

Pánske hodinky



Ahojte kočky.

Dnešná recenzia bude z trošku iného súdka, chcem vám predstaviť nádherné pánske hodinky. Lorus hodiny nájdete na eshope mojehodinky.sk. V obchode nájdete aj rôzne iné značky dámske aj pánske. Páči sa mi, že obchod je prehľadný a môžete si hodinky zoradiť či už podľa značiek, ceny atď. Dodanie tovaru je zadarmo nad 70 eur, inak sú to 4 eura a prevodom 3 eura.

Ja som vybrala hodinky pre brata. Myslím si, že sú vekovo univerzálne a hodia sa 17 ročnému chlapcovi, ale aj zrelému mužovi. Stoja 55 eur, čo je podľa primeraná cena ku kvalite. Dodané boli v tvrdom striebornom obale, takže ak je to aj napr. darček, máte postarané aj o balenie :)
Hodinky sú z ocele a nerezu, povedala by som, že klasické, elegantné a dizajnovo jednoduché. Vhodné sú aj do vody a to až do 50 metrov. Veľkosť je akurát vhodná na mužskú ruku a nie sú ani veľmi ťažké. Dostali sme ich už s batériou a nastaveným časom.
Taktiež sa mi páči, že hodinky majú vyznačené minúty a dátum. Nemám im, čo vytknúť :)






 Ako sa vám páčia tieto hodinky? Nosíte hodiny alebo pozeráte na čas do mobilu?

13 komentárov:

  1. Samé sa mi ani moc nepáčia, ale na ruke sú fajne. Jednoduché, avšak pekné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsou krásné!:) Já hodinky nosím vždy, když jdu ven:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja hodinky nenosim.. som si odvykla od nich.. uz len na mobil pozeram, aj ked je to vela krat neprakticke ho dolovat z kabelky..:)

      Odstrániť
  3. Ty jsou super! Nosím teď nejčastěji pánské zlaté hodinky, ty miluju:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to by som si ich mohla aj ja obcas vypozicat nenapadne :D

      Odstrániť
  4. Hodinky sú veľmi pekné originálne a jednoduché niet čo dodať :)

    OdpovedaťOdstrániť