štvrtok 25. apríla 2013

Zbierka slnečných okuliarov


Ahojte dievčence.

Slnečné dni prišli nečakane, ale určite sme sa na ne už všetci tešili :) Musím sa priznať, že samú seba som nepovažovala za nejakú okuliarové maniačku, ale keď som ich všetky vytiahla, tak som o sebe začala pochybovať...:)
Najviac okuliarov mám z Gatu, potom ebay, z New yorkeru a jedny z Firmoo. Napriek tomu, že ich mám toľko väčšinou si ich zabudnem pribaliť do kabelky :). Vždy si okuliare ladím k oblečeniu, ale najradšej nosím pismenkové a staroružové.
Mám rada aj trošku viac extravagantné. Najnovšie sú žlté legové, tie som kúpila v zima, takže som ich ešte nemala. Som zvedavá na reakcie okolia :) Myslela som si, že moja zbierka je na tento rok konečná, ale ešte rada by som ju doplnila o mačacie :)











Niekedy je fajn zamaskovať nenamaľované oči :)
Aké okuliare v lete nosíte vy? Máte ich viac alebo jedny? Ktoré sa vám páčia z mojej zbierky?

24 komentárov:

  1. Z tvojej zbierky sa mi najvic páčia tieto posledné, teda tie, ktoré máš na poslednej fotke. Presne taký tvar vyhovuje mne.. teda zistila som to po dlhšom čase :D minulý rok som nosila proste iné, úplne iného tvaru a keď som si asi pred mesiacom kúpila takýto tvar, zistila som, že to je to pravé orechové :D a sú ombre a veľmiiii ich rada nosím :P

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tým tvarom s tebou súhlasím, aj ja mám tento tvar najradšej, asi preto ich mám 3 v tomto štýle :) dúfam, že budú ešte dlho v móde :)

      Odstrániť
  2. odkiaľ sú ti druhé, guľaté čierne?:)

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hezké :) nejvíc se mi líbí ty s kytičkama :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) tie tiež rada nosím, sú nežné a aj farebnosť je príjemná :)

      Odstrániť
  4. Niekto úchylačí na topánky (ja :D) a niekto na okuliare :D

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. topánky by som tiež brala len ja ich strašne nerada nakupujem, pretože mi žiadne nesedia..:/ ďakujem za pozvanie, krásne sú výhry, ktoré si poskytla..ja mám presne takú istú paletu :)

      Odstrániť
  5. Nejvíce se mi líbí ty černé kulaté se spirálkou. Taky si musím koupit nové brýle, ale stále nemůžu najít vysněný typ:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie sa aj mne páčia, sú také retro madamovské :)dúfam, že sa ti podarí nájsť tie vysnívané :) celkom by sa mi inak páčilo, keby si nejaké navrhnem a niekto by ich zrealizoval :)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Ďakujem :) ja sa považujem za maniačku bižutérie...to je u mňa jasné, pretože som si musela dať vyrobiť skriňu na ňu.. najskôr v máji predstavím svoju zbierku na blogu :)

      Odstrániť
  7. dosť dobrá zbierka ja mám len troje a to som si jedny teraz zlomila ale musím si kúpiť nové no chcela by som pilotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ani ja nemám pilotky, aj keď sa mi páčia, ale väčšinou mi zle sedia a padajú z očí, keď som si nejaké skúšala..

      Odstrániť
  8. skvelá zbierka..niektoré by sa mi hodili na parties :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Páni, ty jich máš:D Já mám asi jenom 4.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pacia sa mi tie cierne zatocene :) mne sa akurat dnes zlomili teda zlomila som si ;/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tie zelene s kvietinkami som aj ja mala:DDD ale sa mi zlomili :D:D a moju zbierku tvoria 3 slnečné okuliare a jedne s čírimi sklami:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. úžasná sbírky! mě se strašně líbí ty bílé hranaté. :)

    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  13. pre mˇan by boli všetky absolútne nepoužiteľné :D nedám dopustiť na obyčajné čierne pilotky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nepredali by ste mi nejaké okuliare? :)

    OdpovedaťOdstrániť