nedeľa 28. apríla 2013

Bourjois Lesk Effet 3D Max


Ahojte dievčence.

Prinášam recenziu na lesk od Bourjois, je nenápadnej marhuľovej farby.
Obal je v tvare ženského tela, má evokovať ženskosť a eleganciu. Aplikátor je celkom nezvyčajný, mäkký gumový. Nemám problém sa s ním namalovať, ale mám radšej klasiku. Lesk je nelepivý, príjemný na perách a pekne ich hydratuje. Vôňa ma veľmi nezaujala, nevadí mi, ale má radšej ovocné. Výdrž je vyššia ako som zvyknutá pri iných leskoch, okolo 2-3 hodín (bez pitia a jedenia). Rose Gold má veľmi jemnú farbu, poskytuje vysoký lesk a obsahuje drobné zlaté a marhuľové trblietky. Myslím, že dodá perám objem.
Nájde vo Fann parfumerie, cena okolo 10 eur.

Hodnotenie: 8 z 10








Ako sa vám páči tento výrobok? Aký je váš obľúbený lesk?

16 komentárov:

  1. Je celkom pekný, ja však uprednostňujem tmavšie farby :) Ale máš fakt pekné pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) ja práveže mám radšej svetlé lesky/rúže..aj mi viac pristanú...

      Odstrániť
  2. Páni, na puse vypadá krásně ale já nemusím lesky)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám tiež radšej rúže, ale taktiež to rada mením a záleží aké mám líčenie :)

      Odstrániť
  3. Pekný odtieň, taký jemný jarný :) Tebe aj veľmi svedči. A posledná fotka je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi sa mi páči ja mam radšej take čo moc nie su vyrazne a tento je super .. Romy

    http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je moc pěkný:) Ale já sama nemám ráda lesky na rty. Co chvilku se o něco otře, lepí se mi na to vlasy a další věci kolem. Dávám přednost balzámu a výjimečně rtěnce. :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vau, tak tento lesk sa mi hrozne páči, teda až na ten aplikátor, vyzerá naozaj čudne.. :D ale inak skvelá farba presne taká aká sa mi páči. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nesympatický aplikátor ale inač veľmi fajn vyzerá ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ÚŽASNÉ , vypadá to skvěle http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten aplikator je velmi zaujimavy :)) a lesk sa mi velmi paci taketo odtiene su mojou velkou laskou!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja lesky môžem používať len vtedy ak mám vlasy v cope, čo každé ráno ale nestíham, takže lesky nepoužívam:D ale je krásny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne vadí, keď sa mi vlasy zalepia..ale to hlavne, keď vonku fúka sa mi stáva.. inak je to momentálne môj obľúbený.. :)

      Odstrániť