štvrtok 10. júla 2014

Boj s čiernymi bodkami


Ahojte kočky.

Zahájila som boj s čiernymi bodkami na tvári, vzala som si na pomoc Medik8 poreCleanse gel. Je to gél, ktorý vás zbaví make-upu a všetkých nečistôt. 

Ja ho používam ráno a večer, po použití cítim ako pleť dýcha a je svieža. 


Porecleanse gel ma prekvapil svojou vôňou, pripomína mi žuvačky Hubba Bubba. Gél je číry so zelenkastým nádychom, konzistencia je hustejšia. Nanáša sa na vlhkú tvár, krúživými pohybmi vmasírujem a potom dôkladne opláchnem tvár.

Gél odstráni make-up, ale nesmie sa dostať do očí, takže ja ho používam, až keď mám make-up zmytý. 


Po použití sa cítim veľmi sviežo, pleť je akoby rozžiarenejšia a hebšia. Výskyt čiernych bodiek sa zredukoval asi na polovicu, nezmizli úplne. 
Gél mám zo stránky medaprex.sk.


Skúšali ste poreCleanse gel? Máte nejaký overený recept alebo produkt na čierne bodky?

9 komentárov:

  1. Zajimavy produkt. Naštěstí černé tečky nemám a na čistění používám 3v1 od Mary Kay a zatím jsem neobjevila nic lepšího. Ovšem ráda zkouším nové přípravky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zní teda hodně dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne vyrazne pomahaju produkty Clean and Clear, ale taktiez - bodky nemiznu uplne, iba ich menej vidno a akonahle pripravky prestanem pouzivat, su spat v plnej krase...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to mám tak isto, keď prestanem použivať všetko sa vráti :-)

      Odstrániť
  4. já svoje černé tečky nesnáším! musím na ně pořád něco používat, kdybych se o to nestarala a jednou za čas si nedala pořádnou masku, byla bych na tom asi hodně špatně :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa trápia rozšírené póry, našťastie sa dajú pekne skryť make-upom a púdrom... :-)

      Odstrániť
  5. na tečky mi pomáhá jednou za čas čištění olejem nebo jílová maska. o téhle značce už jsem slyšela a samou chválu, asi ji budu muset taky otestovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. akým olejom čistíš? ďakujem za tip s maskou, popozerám sa po nej, keďže tento gél mám už takmer spotrebovaný. :-)

      Odstrániť