utorok 8. júla 2014

Promócie po ukrajinsky


Ahojte moje milé.


Pôvodne som nemala úmysel zverejňovať fotografie z promócií. Nechcela som, aby to vyznelo, tak že sa titulom chválim. Rozhodla som sa pre zverejnenie, pretože som mala trochu netradičný doplnok vo vlasoch a som zvedavá na vaše reakcie.


Nápad, že chcem kvetinovú čelenku som mala už dávno. Avšak celková podoba čelenky sa vytvorila, až keď som mala kúpené šaty. Mimochodom bola to obrovská náhoda, pretože som ich kúpila v sekáči vo výpredaji za neuveriteľných 0,50 centov

Najdojemnejšia chvíľa s mojou mamkou
Keďže sú šaty jednoduché, čierne a po zem, nechcela som byť ako Morticia. Šaty sú pekné, ale pôsobila som v nich veľmi smutne a tmavo. Preto som sa rozhodla pre veľmi výrazný doplnok v podobe kvetinovej čelenky.

Kvety som nakúpila v čínskom obchode, akurát mali na ne zľavu, takže znovu som ušetrila. Aj s čelenkou ma vyšli na 5 eúr. 
Čelenku mi pomáhala dať dokopy mamina, bolo to večer pred promóciami. 

S mojím bratčekom
V ten večer pred promóciami som mala trošku obavu, či sme to s veľkosťou a hustotou kvetov neprehnali. Avšak povedala som si, že si ju dám, aj keby traktori padali :-). Keď ma v čelenke zbadal brat, začal sa smiať a povedal, že mám odvahu.

Ľudia sa trošku pozerali, ale nie veľmi a dokonca čelenka dostala aj obdiv od dekana, ktorý spomenul, že vyzerám ako Frida. Spolužiačka pochádzajúca z Ukrajiny mi vravela, že čelenka vyzerá ako z ukrajinského kroja

Nádherná poľná kytica od rodičov. Ručne viazaná, ocinom trhaná z poľa :-D

Je mi jasné, že čelenka sa nebude páčiť každému. Možno si aj poviete, že je to na promócie nevhodné. Avšak naša škola je iná (umelecká), nie je nutné mať oblek alebo šaty. 

instagramové foto
Páči sa vám čelenka? Mali by ste na ňu odvahu? 

24 komentárov:

  1. Tak najprv ti chcem zagratulovať! A čelenku chválim, mne sa veľmi páči, keď je niekto odvážny a dá si takýto výrazný doplnok :) Sama som si nedávno jednu kvetovanú čelenku vyrobila a aj keď bola o niečo menšia než tvoja, tak sa všetkým naokolo zdala strašne veľká a výrazná.. ale o tom to práve je! :) A aká si krásna, keď sa usmievaš! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Kesa, veľmi ma potešili tvoje slová :-* Ja som si všimla, že ty si tiež čelenková, kvetinová :-)

      Odstrániť
  2. gratulujem :))) ja som tiež určite za takéto extravagantné doplnky hlavne ked ide o čierne šaty :) podľa mňa si aspoň vynikla od ostatných možno nudných outfitov :) fotka s mamkou je naozaj krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikolka :-) som rada, že sa to páči. Za peknú fotku vďačím bratovi, vystihol ten pravý okamih :-)

      Odstrániť
  3. Na promócie umeleckej školy sa podľa mňa čelenka hodila. Ja by som na ňu odvahu nemala, ale je super, že ty si ju nabrala :) A aby som nezabudla, tak samozrejme gratulujem k titulu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :-) Nečakala som, že sa vám to bude páčiť dievčatá :-)

      Odstrániť
  4. gratulujem :)) a máš môj obdiv za to,že si mala odvahu si čelenku dať,ja by som taká odvážna nebola a na našej škole by sa z nej podľa mňa ľudia smiali..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moja milá :-) tak tá čelenka vzbudzovala úsmev, ale našťastie sa nikto nesmial, ani si neukazovali prstom na mňa :-D

      Odstrániť
  5. Gratuluji :) čelenka vypadá opravdu originálně ;) já bych asi tak odvážná nebyla, ale moc se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratuluji! Vypadáš krásně. Na uměleckou školu se hodí skvěle. Já bych si takový doplněk vzala moc ráda, ale už na to nemám věk. Já jsem na promoci měla na hlavě ten americký stejnokroj s placatou čepicí a žlutým střapcem pro s

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pro šprty :-)
      Na tvé i mé krásné vzpomínání!

      Odstrániť
    2. Ďakujem moja :-* Ono sa ešte stále nosia ten čiapôčky, ale záleží to od škôl. Už teraz na to rada spomínam a sú to len 2-3 týždne :-)

      Odstrániť
  7. čelenka sa mi páči, viem si takú predstaviť z bielych alebo ružových pivoní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takú si viem predstaviť svadobnú, ach to by bola krása :-) možno sa vám raz aj v takej ukážem :-D

      Odstrániť
  8. Dorotka, si skvelá! Gratulujem ti k ukončeniu štúdia a zároveň skladám poklonu za odvahu. Na druhej strane, ak ide o umeleckú školu, to mi príde úplne normálne takto sa odviazať :) Čelenka sa mi páči, no najviac sa mi páči tvoja kytica. Normálne ma zmrazilo, keď som ju zbadala. Je úchvatná!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Aknelka, si pokladík. Rodičia sa rozhodli, že mi dajú aj netradičnú kyticu, takže časť je od maminy zo záhrady a časť je lúky, to trhal ocino :-) Odkážem, že sa ti páčila, potešia sa :-)

      Odstrániť
  9. Dorotka moja bola si prekrásna, mne sa to neskutočne páči a inak aj M odkazuje, že je to super, takže čo dodať :D. Z

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem vám obom z celého srdca. Som rada, že sa to páči :-) juj :-*

      Odstrániť
  10. mne sa to páči,. ale odvahu by som teda nemala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hratulujem ti :) co sa celenky tyka tak to obdivujem tvoju odvahu ja by som to nedokazala mat asi ani 5 minut no na tebe to vyzera dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peti :-* tak aj som mala pochybnosti, ale keď už som sa rozhodla, tak by som išla proti sebe, keby ju mám pár minút a potom to vzdám :-)

      Odstrániť
  12. celenka je nadherna :) mozno na moj vkus trochu velke kvety ale inak je velmi pekna a hlavne ti velmi pristane co sa neda povedat o kazdom :) hovorim z vlastnej skusenosti :D a blahozelam k promociam :)

    OdpovedaťOdstrániť