sobota 12. januára 2013

Prípravy do kina a dojmy z filmu



Ahojte kočky.

Včera som sa po dlhom čase dostala do kina. Mrzí ma, že fotografie oka nevyšli podľa mojich predstáv, nebolo dobré svetlo. Na pohyblivé oko som naniesla dva odtiene ružovej a dominantná bola linka. Obliekla som si niečo romantickejšie a odfotila pár fotiek. Dúfam, že sa vám budú páčiť :).

Boli sme na Annu Kareninu, nečakala som, že to bude tak dobré. Môžem smelo vyhlásiť, že tento film bolo to najlepšie, čo som v poslednom čase videla. Síce je to film na romantickom podklade, ale určite som sa nenudila, práve naopak. Skvelé scény, krásne kostýmy, dobré herecké výkony. Ja dobové filmy nijak zvlášť neobľubujem, ale čaro studeného Ruska mu učarovala a tento film si určite ešte minimálne raz pozriem. 

Ešte dnes sa môžete tešiť na vyhodnotenie giveaway o čaje. Príspevok uverejním niekdy poobede až navečer :).


Ešte s natáčkami, najlepšie mi držia staré ešte po mamine :)

Šperk po babičke síce má už 50 rokov, ale mamina hovorí, že vyzerá rovnako ako pri kúpe.



Videli ste Annu Kareninu? Ak áno, páčila sa vám?

25 komentárov:

  1. Annu Kareninu som videla a podľa mňa bola úžasná! Tiež jeden z naj filmov, čo som za poslednú dobu mala možnosť vidieť. A Vronského hral krásny herec.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Annu Kareninu jsme chtěli jít s přítelem ale bohužel nám to nevyšlo časově, o to víc mě to mrzí, když píšeš že to bylo super :):/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na to, že ma kniha nudila a annu som nenávidela a jediný sympaťák tam bol levin, tak by som si film rada pozrela :) a aj ty si bola pekná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) no ani tu Anna nebola vykreslená veľmi pozitívne, ale človek k nej neprechovával nenávisť.. Ja som knihu nečítala a myslela som, že si ju prečítam, ale keď píšeš, že si sa nudila tak asi nie..

      Odstrániť
  4. Annu Kareninu jsem neviděla :).. Náš krásné řasy, a ten šperk se mi moc líbí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Annu Kareninu sa ešte len chystam pozrieť :) Inak s takýmito vlasmi ti to velmi pristane !!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja sa zajtra chystám na Hobbita, veľmi sa teším ale Annu Kareninz pretože tú som si naplánovala na budúci víkend len neviem či to stihnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc ti to sluší, to v první řade! :) Neviděla jsem, ale určitě to skouknu . :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Annu Kareninu som videla ešte pred vianocami a bol to úžasný film. Už dlho som nebola v kine na takom dobrom filme. Určite by som si ho pozrela ešte raz.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. aké máš krásne obrovské oči! :O :D
    si strašne nádherná aj celý ten look ;)
    a nenapínaj nás s GA! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, ďakujem toľko chvály, veľmi ma to teší :)

      Odstrániť
  10. jsi krásně nalíčená, akorát mně osobně se neíbí ta barva rtěnky =)
    na Annu Kareninu bych taky ráda zašla, ale nemám s kým jít :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) vieš, že som si dala tento rúž len kvôli týmto fotografiám? Keď som išla do mesta, tak som si dala len lesk. Zdalo sa mi to málo výrazné na fotografiách, tak preto som si ho dala :) Možno sa dá už aj stiahnuť, takže nemusíš chodiť do kina :) aj keď samozrejme je to tam iné..všetko má svoje pre a proti :)

      Odstrániť
  11. to líčení vypadá úžasně, aj tvůj outfit :)
    Těším se na vyhodnocení GA :D

    http://brunettegirldiary.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Anna Karenina-rozhoduju se, zda jít či nejít. Teď film kvůli lyžáku nestihnu, ale dle tvého hodnocení to vypadá jako dobrý film. :)
    Chci se zeptat, jak děláš, že se ti linky nerozmažou, ale mají krásný tvar tak, jak si je namalovala? Já pokaždé když si je namaluju, tak se mi prostě rozmažou a obtisknou a pak nevypadají vůbec pěkně. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím si, že urobiť si linku pekne rovnú, chce prax.. moje prvé pokusy s linkou neboli pekné, ak som ich aj rovno nakreslila, tak koniec linky som mala na každom oku inak :) Potom ešte záleží aké veľké máš viečko, ak je menšie snaž sa urobiť si linku tenkú a čo najviac pri mihalnice.. Používam vždy tekuté linky, momentálne od MUA. Tie sa mi nerozmazávajú. Rezenciu na linku nájdeš: TU
      Možno tip na záver, pozeraj sa dole kým ti linka trošku nezaschne..
      Dúfam, že som ti pomohla :)

      Odstrániť
  13. krásne líčenie :) annu kareninu si chcem pozrieť aj ja, ale skôr rozmýšlam nad tým, že počkám pokým to bude na nete... a náhrdelník je krásny

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc ti to sluší a ten šperk po babičce je moc hezký :) Doufám, že se na Annu Kareninu taky dostanu, ale kvůli zkouškovýmu nevím, nevím...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ty si krásná, máš nádherné oči, no úplná kočka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. si neskutočne krásna :*. Z

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Annu Kareninu jsem četla, tak bych taky byla moc zvědavá na film:) jsi moc krásně namalovaná, sluší ti to;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Asi malá kočička! :) Krásná moc :) A fiilm jsem ještě neviděla, ale chystám se:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Byla jsem na filmu se školou a pro mě to bylo utrpení! Byla jsem ráda, že jsem vypadla z kina a mohla si užívat vánoční prázdniny :D Nejhorší film pro mě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. To ma mrzí.. každému sa páči niečo iné :)

    OdpovedaťOdstrániť