štvrtok 5. júna 2014

Opálené nôžky do 2 minút


Ahojte dievčatká.

Myslím, že nie som jediná, ktorej sa opália ruky omnoho skôr ako nohy. Vtedy to nevyzerá najlepšie, keď si dám sukňu a z nej trčia dve vápenky. Dá sa to riešiť samoopalovákmi, alebo napríklad, ak vás tlačí čas a potrebujete mať nôžky opálené do pár minút, je vhodné použiť tónovací make-up na telo.


Testovala som Dermacol Perfect body make-up v odtieni sand a caramel. Make-up je tónovací a prekryje aj jemné nedokonalosti v podobe žiliek. Je vhodné ho aplikovať na hladkú pokožku, pretože by sa usádzal na chĺpkoch. 

Make-up by mal byť vodeodolný, miernu spŕšku znesie, ale ak ho začnete trieť zmyje sa. O oblečenie sa otiera minimálne, ale bielu by som nevolila. Za výhodu pokladám to, že nevytvára fľaky a dá sa krásne dostratena rozotrieť.


Dermacol perfect body make-up nájdete v dvoch odtieňoch caramel a sand. Caramel má ružový podtón a sand má tón dožlta. Vidím to ako veľký bonus, že mysleli na oba typy pokožky. Ja mám tón pleti skôr dožlta a ak sa opálim, tak moja pokožka vyzerá veľmi podobne ako odtieň sand


Aj keď to možno na fotografiách vyzerá, tak že mi viac sedí caramel, nie je to tak. Naživo na mne vyzeral neprirodzene. Ideálny odtieň mojej pokožky by som dosiahla vymiešaním oboch, ale trvalo by dlhšie.


Ako sa vám páči make-up na telo? Využili by ste ho? 

15 komentárov:

  1. no tak ten karamel je fajn (jako na mně myslím), čekala jsem, že bude tmavší :) akorát za sebe bych se bála, často mám nohu přes nohu a tím se mi potí, to ve spojení s třením by mohlo dopadnout blbě :D chci zkusit nějaký samoopalovák, ale v první řadě tenhle víkend plánuju těžké slunění! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Caramel je svetlejší ako sand. Ono to nie je úplne ako make-up, že sa tak ľahko zotiera. Po asi 15 minútach sa vpije do pokožky a už nie je tak náchylný na otieranie. Zámerne som si nechala natreté nohy aj na noc a natiahla na ne pyžamo. Musím povedať, že som čakala omnoho väčšie fľaky. Na jednej nohavici taký malý, nič hrozné. :-)

      Odstrániť
  2. za mňa určite sand :) som sa najprv zhrozila z tej fotky kde máš na ruke odtiene že to je určite nejaké tmavé :D no listovala som ďalej a teraz vidím, že naozaj to nie je až také tmavé :) ja by som sa tiež bála toho potenia a trenia o oblečenie ale vyzerá celkom zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po vytlačení to vyzerá hrozivo, ale pekne sa to rozotrie. Ja vidím tabu v bielej sukni, možno ešte veľmi tesná sukňa, keby sa o to šúcha, tak by to bolo vidieť. Inak si myslím, že sa toho netreba tak veľmi báť. :-)

      Odstrániť
  3. Celkom fajn vychytávka, ale asi by som sa bála, že keď sa človek v lete potí, tak všetko bude od toho špinavé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono keď je to už nadmerné potenie pri vysokých stupňoch, tak by sa to prejavilo, ale taký mierny pot to znesie a predsa nohy sa tak nepotia. :-)

      Odstrániť
  4. Mega skvělý rozdíl :)) Popřemýšlím o tom :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Miška. Aj ja si myslím, nazvala som ich mŕtva noha a živá :-D

      Odstrániť
  5. Prirodzene, neprirodzene... Potrebujem ho nech už nesplývam so stenami :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyzerá prirodzene, len musíš zvoliť správny odtieň k tvojej pokožke :-)

      Odstrániť
  6. Dnes jsem měla na jedné firemní společenské akci .... rozhodně je báječný! Černé šaty krásně černé a to dnes bylo vedro jako blázen. Nepustil ani trochu. Důležité je, nechat ho zaschnout.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je skvelé :-) Ja sa ho chystám použiť na promócie :-)

      Odstrániť
  7. Wow, ty fotky jsou super, poprvé vidím co ten make-up opravdu umí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nicca :-) Som rada, že som ťa potešila a ukázala make-upy v akcii :-)

      Odstrániť
  8. wau! o tomto produkte od dermacolu som vôbec nevedela! moja obrovská chyba! hneď zajtra kupujem otieň caramel..verím že skúsenosť bude lepšia ako so samoopalovacími krémami:/

    OdpovedaťOdstrániť