streda 23. januára 2013

Lipstick Tag




Ahojte kočky.

U Niny som našla tento tag. Rozhodla som sa ho zúčastniť. Takže zodpoviem na niektoré otázky, ktoré som doplnila aj o svoje:

1.) Máš radšej rúže, balzámy na pery alebo lesky?

Balzámy nepoužívam vôbec. Lesky a rúže obmieňam podľa toho, ako si zvyknem alebo ako som nalíčená. Taktiež záleží od ročného obdobia, v zime mám radšej lesky, ktoré mi pomáhajú pred chladom. V lete rúže.



2.) Koľko máš doma rúžov?

Mám 8 rúžov: 3 telové, 3 oranžové, 2 ružové.


3.) Aký je tvoj obľúbený rúž?


Sú hneď 3:  Golden Rose 121 má krásnu telovú farbu s nádychom do ružova. 

 Lipstick Seduction 01 mám obľúbený v lete..k opálenej pokožke je super. 

Elf Flirtatious som nosila do fitka. Keďže som vždy mala len špirálu, chcela som to oživiť a tento rúž vydržal 30 stupňové teplá, pot a dokonca som ho zabudla 3 dni vonku na slnku :D Objavila som ho v rovnakom stave, ako som ho tam zabudla :) Nezničiteľný...



 

4.) Koľko máš doma leskov na pery?

Leskov na pery mám 12. Farby: telové, ružové, fialový, sýtoružový.. 



5.) Aký je tvoj obľúbený lesk?

Je ich viac Avon Glazewear Dazzle Shimmered a Nude Shimmered, Dermacol 02 a Essence Stay with me 01. Hnedý Essence už ani veľmi nepoužívam, ale je už skoro minutý takže stojí za spomenutie :).




6.) Používaš kontúrovacie ceruzky na pery? Akej značky?

Ceruzky mám len 2, ešte by sa zišla ružová :) Pravidelne používam od Catrice 040 Nude rose. Farba je trošku intenzívnejšia ako moje pery, takže je veľmi univerzálna. 
Z tmavej ceruzky sa už zmazali písmenká a je dosť stará, takže ani neviem aká je to značka.


7.) Dostala si niekedy produkt na pery, ktorý si si natoľko obľúbila, že ho máš dodnes?

Tento rúž z Avonu máme už veľmi dlho, ale ja ho nepoužívam ten je maminin..



8.) Existuje farba, ktorú by si si nikdy nedala na pery (s výnimkou profesionálneho fotenia)?

Čierna a veľmi tmavé farby alebo zelenú a modrú :)



9.) Vlastníš nejaké palety leskov?

Mám paletu z ebay. Využívam ju hlavne na fotenie, pretože má intenzívne farby a širokú paletu farieb. Recenziu nájdete TU.

10.) Aký je tvoj názor na červený rúž?


Ja červený rúž vôbec nenosím, jedine ak tak na fotenie som si ho raz dala, ale von by som s ním nešla. Je to z jednoduchého dôvodu, pretože mi nepristane a necítim sa v ňom dobre.. 


Ako sa vám páči tento tag? Aké sú vaše obľúbené lesky/rúže?

19 komentárov:

  1. zajímavý:) já používám jedině balzámky,nedám na ně dopustit

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to si moj opak :) ja mam len labelo z balzamov...

      Odstrániť
  2. ja mam tiež velmi vela ruzov, z tvojej zbierky sa mi velmi paci ten ruzovucky od dermacolu, prosim ta aky je to odtien ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to Dermacol Lipstick Seduction 01.. tam som zabudla pripisat ten nazov Dermacol.. mozes si ho aj rozkliknut, pisala som na neho recenziu :)

      Odstrániť
    2. vdaka :))
      http://veronika-life-in-picture.blogspot.sk/

      Odstrániť
  3. Já mám nejraději balzámy a rtěnky. Nesnaším lesky ikdyž taky pár vlastním, ale vůbec je nepoužívám:/ Máš parádní sbírku já toho mám proti tobě malinko:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. máš úplne dokonalú akurát mini zbierku! :)

    P.S.:je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto sa ešte dá spotrebovať..:) nechcela by som toho mať zbytočvne veľa, pretože by som to neminula a bolo by to plytvanie, keby zahadzujem nespotrebované veci po záručnej lehote :) Ale ešte by som chcela nejaký fialový rúž a z MUA mi majú prísť 2 vecičky na ústa :)

      Odstrániť
  5. ja mám rada v poslednej dobe jedine kiss and care essence :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to já se se svou sbírkou můžu jít schovat :D
    Katelin.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super tag :) Tie rúže sú naozaj nádherné a lesky ani nehovorím, krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já v zimě moc nepoužívám nic jiného než balzámy, protože mívám dost rozpraskané rty na rtěnky a lesky moc nemusím... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow- veľká zbierka :) Spravíš aj recenziu na lesky Stay with me? Chcela som si ho kúpiť, ale neviem či je kvalitný, alebo nie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Túto recenziu som robila ako prvú na blogu, takže foto nič moc, ale dočítaš sa tam všetko :)Recenzia TU

      Odstrániť
  10. moc hezké:) já mám velmi ráda rtěnky od Rimmel:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja od Rimmelu na pery nic nemam, aj ked som chcela Kate Moss ruz 03..ale nakoniec som si kupila iny nude..:)

      Odstrániť
  11. Tyhle tagy mám moc ráda, jsem rtěnkový maniak. :-) Asi ho taky zpracuju.

    Zvu Tebe i ostatní na mou první giveaway: GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. thank you for sharing this article I really enjoy it Dermacol Shop

    OdpovedaťOdstrániť