utorok 22. januára 2013

Recenzia laky na nechty (Gosh, Catrice, Essence)




Gosh Special Edition 001 Lavender Love


Výhody:
  • Veľkosť, má 8 ml.
  • Farbu som si zamilovala, je to modro-fialová žiarivá, výrazná farba. Skôr ide do modra ultramarínu. 
  • Výdrž je skvelá, niekoľko dní bez olupánia krajov.
  •  Nanáša veľmi dobre.
  • Kryje v prvej vrstve.


Nevýhody:
  • žiadne





Essence Colour and Go 86 A lovely secret


Výhody:
  • Krásna farba, ide skôr do fialova a obsahuje drobné ružové trblietky.
  • Cena, ja som ho kúpila v akcii tak myslím, že stál 0,80 eura.
  • Pekne sa nanáša.
  • Výdrž stredná.


Nevýhody:
  • Kryje až v druhej vrstve.
  • Malý obsah produktu, 5 ml, ale pri tejto farbe mi až tak neprekáža, keďže ho často nepoužívam.



Prvá vrstva.


Catrice 390 Easy Peasy, Lemon Squeezy


Výhody:
  • Nezvyčajnejšia farba, zeleno-žltá až by som ju nazvala pastelový odtieň.
  • Výdrž stredná.
  • Cena, je z výpredaja takže som zaň dala približne 1 euro :)
  • Veľkosť, má 10 ml.


Nevýhody:
  • Pruhuje v prvej vrstve.
  • Zle sa nanáša.
  • Treba dať 2 vrstvy, aby lak vyzeral dobre.




Nanesený v 2 vrstvách.


Catrice 280 London´s Weather Forecast



Výhody:
  • Krásne sa nanáša.
  • Kryje v prvej vrstve.
  • Výdrž priemerná.
  • Farba je tmavšia studená šedá.
  • Cena z výpredaja za 1 euro.
  • Veľkosť 10 ml.

Nevýhody:
  • Žiadne.


Vlastníte niektorý z týchto lakov? Ako ste spokojné?

11 komentárov:

  1. kryje v jednej vrstve ♥♥ božská veta


    :D

    P.S.:je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. staré essence boli dobré. nové essence vyzerajú krásne, ale žiaľ, každý kritizuje ultrakrátku výdrž. catrice nejak nepoužívam, mám od nich len jeden rúž a od goshu nemám vôôbec nič, ale laky vyzerajú pekne, sýto a nečiarkujú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to tiež čítala o nový Ess, ale skúsenosť s nimi nemám.

      Odstrániť
  3. GOSH lak nádhera ♥

    Zvu tě k sobě na první GA! :)))
    http://lifestyle-of-simone.blogspot.cz/2013/01/1-giveaway-od-simone.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám ten fialový Gosh (jedna z cien útechy =D ), tiež ma prekvapila výdrž!!! Maximálna, ani umývanie riadov ho nezastaví =D A pre mňa jediný lak, u ktorého mi stačila jedna vrstva.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neviem prečo 2 komentáre sa mi vymazali, tak aby ste dievčatá vedeli, že som vám ich nezmazala ja.. Neviem prečo sa to stalo..:( samozrejme, ak ste ich nedali preč vy..ale to nepredpokladám, keďže to bolo následne za sebou..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé, i můj se smazal. Nevadí :-) Psala jsem, že se mi moc líbí barvy laků od Gosh a Catrice. Já osobně nehty moc neřeším. Kvůli práci je stejně nemůžu mít nalakované, čili lakuji jen nehty na nohách a to je mi celkem jedno, jaký mám odstín. Preferuji tmavší výraznější barvy a vždy si dávám nadlak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno vymazal, nechápem to :(..Ja si lakujem nechty hlavne v lete, vtedy ma to viac baví. Snažím sa ladiť farby lakov k oblečeniu :). V škole si ich vôbec nelakujem a okrem toho, keď lakujem často mám ich zachvíľu zažlknuté a nepekné..

      Odstrániť
  7. Pěkný blog!:) Nechceš se vzájemně sledovat? Budu moc ráda!

    Vik Ladyla

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš krásné nehty. :)
    Laky v těchto odstínech nemám, ale vesměs vypadají pěkně.:)

    OdpovedaťOdstrániť