streda 23. januára 2013

Ryor Aknestop krém mi (takmer) vyliečil pleť


Ahojte dievčatá.

Tento krém nájdete na eshope a stojí 4,80 eura. Krém obsahuje prírodnú látku fytosfingosin, ktorá má antimikrobiálne a protizápalové účinky. Mal by zlepšiť stav pleti a obmedziť akné.
Odporúča sa kombinovať s ostatnými výrobkami z rady Aknestop pre dosiahnutie väčších účinkov. Tento krém som používala aj s tonikom, recenzia TU.

Výhody:

  • Nevysušuje mi pleť, práve naopak po použití ju mám hydratovanú. Problém vysušenia som mala takmer pri každom výrobku proti akné, len tento mi pleť aj hydratoval.
  • Nízka cena ku kvalite výrobku.
  • Je vhodný ako denný, ale aj nočný krém. Ja ho používam na noc alebo keď som doma, pod make-up ho nepoužívam, pretože je mastnejší.
  • Najdôležitejšia vec je, že sa mi vyrážky začali strácať a to som teraz v polovici používania. Úplne nezmizli, ale stav sa viditeľne zlepšil.
  • Má bylinkovú vôňu, ktorá mi nijak neprekáža.

Nevýhody:
  • Nemám voči nemu žiadne výhrady.

Hodnotenie: 10 z 10




 Máte tento krém? Ako ste spokojné?

14 komentárov:

  1. tak to je krém za milión! za tú cenu fakt ho vyskúšam keď dopoužívam môj aktuálny :))


    P.S.: je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemám ho ale asi si ho kúpim vidno tam zmenu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekná zmena :)
    a tie nálepky sú zlaté :P

    http://lifelovezaza.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nalepky su super napad, pretoze mam aj matujuci krem, ktory ma rovnaky vzhlad..takze podla nalepky ich hned viem rozdelit :)

      Odstrániť
  4. ja ho používam ešte len týždeň a pleť sa mi naozaj zlepšila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je skvele.. som rada, ze nie som sama spokojna :)

      Odstrániť
  5. Tak ten vyzerá skvelo :) Asi skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite chod do toho :).. ja uvazujem aj nad inymi vyrobkami z rady Aknestop..

      Odstrániť
  6. z tohto kremu som mala iba vzorku takze nemozem posudit ci ucinkuje :( ale vseobecne s kremami od ryru som bola vzdy spokojna :) a ty si dokazom toho ze aj lacnejsia kozmetiku moze byt supeer ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som ho tiez pouzivala, pravidelne kazdy den, na vyrazky mi mierne pomohol, ale za to u mna vysusovanie nastalo....mam zmiesanu plet so sklonom k vysusovaniu a ja som ho musela vysadit, teraz ho pouzivam len lokalne a obcasne, ked sa mi na urcitom mieste vyskytne naraz viac vyrok.

    OdpovedaťOdstrániť