nedeľa 20. januára 2013

Gosh Paleta 22 tieňov


Ahojte kočky.

Túto paletu zakúpite vo Fann alebo na eshope, stojí 18,50 eura. Neobsahuje parabény a tiene sú bez parfumácie.

Výhody:

  • praktické balenie, pre mňa ideálne na cestovanie
  • dobrá pigmentácia
  • dlhá výdrž, skúšala som ich bez bázy a bez pohnutia vydržali približne 5 hodín. Na konci dňa už boli trošku rozmazané, ale stále boli dosť viditeľné
  • dobrý výber farieb
  • obsahuje matné aj perleťové odtiene
  • veľké zrkadlo 

Nevýhody:


  • viac práši, ale nijak tragicky..len si treba dávať väčší pozor pri nanášaní. Inak z oka neopadávavú

Hodnotenie: 9 z 10










Mala som náladu na výraznejšie líčenie. Dúfam, že sa bude páčiť :)


Páči sa vám paleta? Máte ju? Aké palety používate vy?

13 komentárov:

  1. paletka je úplne super ;) nádherné farby

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páči, nemám, ale keď som zbadala ten 10cent, tak to budú asi malinké tieniky, čo? :) ale pekné
    aj líčenia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. celá paletka je menších rozmerov, ale mne práve preto vyhovuje, pretože jednu veľkú mám, ale s ňou cestovať nemôžem..

      Odstrániť
    2. Veľkosť palety je 14,3 x 10,9. Celková hmotnosť tieňov je 25 g. Priemer kruhu je 2 cm.

      Odstrániť
  3. kraaaasna je...a to porovnanie s 10 centami nema chybu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Túto paletku mám a neviem si ju vynachváliť. Má krásne farby, sú dobre kombinovateľné a výdrž je tiež super. V podstate dávam za pravdu recenzii až na to, že som nepostrehla že by prášila.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľkosťou som teda prekvapená, myslela som, že sú väčšie... Ale tvoje druhé líčenie?! nemám slov, neskutočne krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) som rada, že sa ti páči :)

      Odstrániť
  6. waw, no ten makeup je perfektny :)

    independent fashion blogger - she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mám, a som spokojná :) moja prvá paletka a veru nasadila latku tým ostatným :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne sú tie farby :)
    petra-book.blogspot.sk budem rada keď zavítaš na môj blog

    OdpovedaťOdstrániť