pondelok 28. januára 2013

Geometrické líčenie


Ahojte dievčatá.

Ak ma sledujete dlhšie, tak toto líčenie poznáte. Minulé leto som uvažovala nad zrušením blogu, tak som vymazala dosť veľa článkov. Teraz to samozrejme ľutujem :) a chcela by som postupne časť obnoviť. 

Líčenie je inšpirované prehliadkovým make-upom od Christiana Diora. Snažila som sa o presné línie a myslím si, že obočie mi až tak nevyšlo, ale človek sa stále učí :) Teraz by som ho inak zamaskovala a urobila menej výrazné.

Kabelka aj náhrdelník sú z ebay. Kabelka je dosť nepraktická a bižu dosť ťažká, ale čo človek neurobí pre krásu :D Ja si niekedy dám rada veci, ktoré sú trošku mimo :D








Čo myslíte líčenie vyšlo?
Ďakujem za pochopenie dievčatami, ktoré ma sledujú dlho :) a budú sa občas pozerať na foto, ktoré už kedysi videli..:)

20 komentárov:

  1. To je masakr!! :)
    Určitě bych s tím nikam nevyšla, ale vypadá to profesionálně a moc se ti to povedlo!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ani ja by som tak nikam nešla, ani na maškarný :D

      Odstrániť
  2. wow perfektne! Sice nevyuzitelne ale zvladla si to uzasne!
    Inak vedela si ze Bioderma ma BB krem? Recenzia tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ja ten BB mam, ale recenziu este len chystam..mne vsak nesadol :/

      Odstrániť
  3. tak toto je pecka :))) veľmi sa mi to páči :)))
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkně provedeno. Sice opravdu nenositelné na ulici, ale myslím, že Ti to vyšlo velice pěkně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. líčenie je brutálne, ako fakt super, len by som ho isto nekombinovala s takým náhrdelníkom a kabelkou...s čístou bielou košeľou, ako to majú tie modelky, to oveľa krajšie vynikne...;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mas pravdu, potom ide do popredia aj nahrdelnik aj tie farby vyrazne.. :)

      Odstrániť
  6. :D neviem si predstavit vyuzitelnost (nikde) tohto licenia ( dior-nedior :D ), ale licenie ti fakt vyslo!
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som licenie uvidela na nete a vazne sa mi velmi zapacilo..chcela som si ho vyskusat, ci by som to aj dokazala.. a prislo celkom zaujimave aj na blog..take obzvláštnenie popri recenziach a normalnych liceniach :)

      Odstrániť
  7. mám rada takéto extrémy! paráda! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wow super !! :) pekne si sa stym vyhrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dakujem vam kocky, za krasne komentare :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to ti vyšlo :) a tá kabelôčka je božská!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja ho vidím prvýkrát. Super Dorotka, milujem kreativitu a odvážnosť v líčení. Na ulicu to síce nie je, ale možno o to je to viac super. Ukážme čo všetko make up dokáže =)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. moc se ti to povedlo,fakt jak z obálky časopisů!!

    (nedělám to ráda,ale pokud tě můžu poprosit,podívej se na můj blog a zanech mi komentář co si myslíš o mém blogu nebo článku a pokud se ti zalíbí,budu moc ráda,když mě budeš odebírat. už mám blog pár měsíců a nějak ho nemůžu rozjet,budu ráda za tvůj názor,takže se teď chovám trochu jako vtěrka,ale moc by mi to pomohlo. děkuju:* p.s. jsem nová odběratelka)

    leilarosee.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť