štvrtok 25. októbra 2012

Októbrový senzabox


Ahojte dievčence.
Určite ste si všimli tú senzabox blogovú záplavu. No nedá mi, aby aj ja som nezareagovala na senzabox, ktorý mi včera prišiel. V prvom rade sa chcem poďakovať týmu senzabox, pretože som ho dostala na zrecenzovanie. Musím ich pochváliť za skvelú spoluprácu.
Včera večer som prišla zo školy úplne zničená z cestovania a celého dňa. Musím povedať, že už keď som ho otvárala cítila som sa ako na Vianoce :) Strašne ma potešili výrobky, aj keď na niektorých blogoch som si prečítala aj negatívne recenzie. Myslím si, že to veľmi záleží od toho ako vám sadnú..
Keďže výrobky nemám vyskúšané, tak len krátko opíšem svoje prvé dojmy z nich.



Dermacol satin make-up base
Tento výrobok ma potešil zo všetkého najviac. Bázu pod make-up som  potrebovala už ako soľ :) Vždy som potrebovala niečo iné a nemohla som si ju kúpiť. Úplne sa trafili do čierneho. Už sa teším, keď ju vyskúšam.


Purity vision Deo krystal
Je bez parfumácie a čisto prírodný. Je to zaujímavý výrobok v tom, že v lete nemám rada dezodoranty, pretože môžu podráždiť pokožku...myslím, že bude fajn aj niekde pri vodu, ak sa nekúpete. Nepraktické je však nanášanie..trvá to trošku dlhšie, kým si ho nenesiete a zase umyjete, aby sa v ňom nedržali baktérie. Okrem toho ak by vám padol asi by sa rozbil..ale ak sa nenaháňate a neponáhľate tak je skvelý..ešte musím vyskúšať ako dlho vydrží..



Benecos Natural Kajal
Ja som dostala olivovú som rada tejto farbe, pretože mám podobnej farby oči a zelené líčenie mám rada.


Elmex Ochrana pred stratou zubnej skloviny
Je to špeciálna pasta pre ženy a chráni zubnú sklovinu..takže som zvedavá, ako mi bude sedieť..


Weleda Mandel amande
Krém má zvláštnu vôňu, pripomína krém, ktorý používa moja babinka. Ale nenechajte sa zmiasť tým, že je to krém ako  po babičke..len mi pripomína tú vôňu, možno tiež používa mandľový, ona má veľmi citlivú pleť tak používa krémy len z lekárne. Tento krém je hustejší, ale rýchlo sa vsiakne a pekne hydratuje.


L´occitane en provence denný a nočný krém
Krémy sú určné pre ženy, ktoré majú už vrásky, takže je to pre zrelú pleť. Krém som dala hneď vyskúšať mamine. Ako si ho naniesla tak sa jej strašne zapáčila vôňa. Popísala ju akoby si dala parfém dobrej značky v kréme :) Keď som sa dotkla jej tváre, tak bola neuveriteľne hladká a príjemná. Jediné, čo by som im naozaj vytkla je, že do balenie dali len štvrtinu krému..takže to máte tak na 2 použitia. Môžete to vidieť aj na obrázku, kde krém držím to ešte nebol použitý.



L´occitane en provence telové mlieko
Je to príjmné mliečko, ale je poriadne parfumované citrusovou vôňou. Po chvíľke sa jemne strácala, ale ja by som týmto krémom nemohla byť natretá celá, tá vôňa by mi na takej veľkej ploche vadila.



L´occitane en provence parfém pivoňka
Parfému je dosť, ale mne veľmi nevoňal. Určite sa mi v kabelke nestratí a použijem ho, ale nezamilovala by som si ho..

Ak by som to mala zhrnúť, tak som s boxom spokojná. Páčilo sa mi balenie aj to, že je tento mesiac inej farby :) Ak by som ho nedostala, určite by som si tento kúpila.

Vlastníte aj vy senzabox? Ste spokojné s obsahom alebo nie?  Ak ho nemáte páči sa vám obsah, balenie, všetko :)?

6 komentárov:

  1. Obsah sa mi celkom páči, hlavne báza! Ja ju mám v tom malom balení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na moje prekvapenie velmi dobry balicek :) a pekne vela produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nemám, nechtěla bych ho mít ale líbí se mi. :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také jsem si koupila říjnové vydání senzaboxu a už se těším na to listopadové! :))

    OdpovedaťOdstrániť