nedeľa 7. októbra 2012

Fialový outfit


Ahojte kočky.
Včera bol nádherný deň tak sme sa s maminou trošku prešli. Ja som vytiahla legíny, musím sa priznať, že legíny som na sebe nemala už asi 4 roky. Mám pocit, že mi nesvedčia, ale keď už som si jedny objednala tak ich nenechám ležať v skrini. Kabátik má už svoj vek, ale ja ho mám veľmi rada kvôli jeho farbe a robí peknú siluetu :D Jediné vec, ktorá je značkovejšia, je kabelka z Kenvela :D Náušnice už klasicky z ebay aj kovová gumička vo vlasoch.









Bol prenádherný západ :)
Ako ste strávili slnečnú sobotu? Boli ste na nejakom výlete? Páči sa vám oblečenie alebo nie? :)

9 komentárov:

  1. outfit nie je podľa môjho štýlu ale páči sa ma make-up a kabelka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsi krásně namalovaná a ta naušnice je boží! :)

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne :) a legin sa rozhodne nevzdavaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jee naherne liceni + ty leginy jsou senza!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem vám veľmi pekne. Viac krát tu spomínate make-up. Mám pripravený o ňom samostatný príspevok, zverejním ho zajtra ráno.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty legíny jsou totálně skvělé! :)) A ta poslední fotka? Nemám k ní slov.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ty si taká krásna!!! Z

    OdpovedaťOdstrániť