streda 7. novembra 2012

Dermacol kajálové ceruzky 2v1


Ahojte dievčatá.

Dnes sa budem zaoberať ceruzkami od Dermacolu. Stoja 3,79 eur alebo 99 Kč, podrobný popis produktov nájdete na slovenskej alebo českej stránke. 
Sú to kajálové ceruzky, ktoré majú dvojaké využitie. Dá sa s nimi vytvoriť linka spodná aj vrchná, alebo ich môžete použiť ako tiene. 
Ja som ich zatiaľ vždy nanášala pod spodné riasy, aby som tak zvýraznila oko. Avšak dá sa s nimi jednoducho vytvoriť dymové líčenie a musím sa priznať, že mi vytieňovanie čiernou trvalo omnoho menej času ako klasickými tieňmi. Majú skvelú pigmentáciu a vydržia mi omnoho dlhšie ako klasická ceruzka. Jediné, čo by som im vytkla, keď ich použijete ako tiene je vidieť inú textúru, akoby sa viac zhlukovali ako sypké tiene.
S aplikátorom sa pracuje výborne, využívam ho vždy pri použití. Ceruzky sú dosť mäkké a keď sa s nimi viac pritlačí, tak majú sklon sa zohnúť alebo zlomiť. 
K farbám by som dodala, že čierna je bez perlete a trblietok. Hnedá má bronzovú perleť a šedá má strieborné drobné trblietky. Jediné, čo ma mrzí je, že nemajú aj bielu.
Sú to bezkonkurenčne moje najlepšie kajálové ceruzky.

Hodnotenie: 9 z 10
;


 Vytieňované aplikátorom.

 Použitá čierna kajálová ceruzka.


 Použitá hnedá kajálová ceruzka.

Máte skúsenosti s týmito ceruzkami? Ako sa vám páčia na líčení?

5 komentárov:

  1. Vauuu .... krásné líčení, jsi opravdu šikovná. Klobouk dolů :-) moc se mi to líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jsou krásně syté :) to se mi líbí, já měla vždycky hrozně světlý i když byly černý:X
    a obě líčení jsou krásné

    OdpovedaťOdstrániť
  3. akurat vcera som na ne pozerala a nakoniec som si kupila Colosal od Maybelline. ani neviem preco, ked aj cena bola lepsia.

    OdpovedaťOdstrániť