nedeľa 18. novembra 2012

Brian Atwood


Ahojte dievčence.
Dostala som možnosť zúčastniť sa módnej prehliadky Briana Atwooda. Na túto príležitosť som zvolila čiernu kontrastujúcu s ružovou. Líčenie som si vybrala výrazné a prispôsobila farbe oblečenia.
Mám trošku zmiešané pocity, pretože sa nakoniec ani prehliadka nekonala a my sme 2,5 hodiny prestáli v obchode. Aspoň dúfam, že sme ju neprepásli, pretože po tom ako prišiel Brian, tak veľa ľudí odišlo a my s nimi. 
Bola to veľká sláva 4 kameramani, 3 televízie a kopa fotografov. Ochutnala som sushi(aspoň si myslím, že to bolo sushi:), jedlo bolo skvelé, aj šampanské. Stretla som milú českú bloggerku Luciu. Je celkom známa, možno jej blog poznáte acupofstyle.
Keď som prišla domov musela som si urobiť kúpeľ nôh, pretože som ich mala ošúchané a otlačené. Nie som zvyknutá na tak vysoké čižmy.  Nepovedala by som, že stáť so šampanským v ruke je tak náročné :)
Koniec koncov som rada, že sme išli a mohla som sa zúčastniť aj takejto akcie.




So Zuzkou 

 S Elenkou

 Prišiel Brian


4 komentáre:

  1. to musela být skvělá akce :) taky bych se chtěla účastnit nějaké přehlídky
    moc hezké fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. muselo to byť fakt super!;)
    veľmi sa mi páčia tie ružové oči- líčenie ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem dorotka, kisses Z

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super líčení. Tak to v té mé kombinaci černo-žluté nemám.

    OdpovedaťOdstrániť