pondelok 26. novembra 2012

Ryor Zmatňujúci krém




Ryor Zmatňujúci krém

Mal by udržiavať matný vzhľad a je určený pre mastný, zmiešaný typ pokožky. Pôsobí proti vzniku rozšírených pórov a je vhodný pre všetky vekové kategórie. Krém nájdete na e-shope a ďalšie informácie o značke nájdete na facebooku.
Musím povedať, že krém dodržuje, čo sľubuje. Mala som menší problém, pretože pred nanesením make-upu som sa chcela natrieť krémom, ale každý bol dosť hydratačný a mastný. Ryor sa okamžite vpije a nezanecháva žiadny pocit mastnej pleti. Dokonca mi tvár nesťahuje a vytvorí akoby matný filter. Konzistenciu má obyčajnú ako klasický krém a má veľmi špecifickú vôňu. Neviem ju k ničomu prirovnať, ale vôbec mi neprekáža.
Je ideálny na leto, ale ja ho používam aj v zime. V obale boli pribalené aj nálepky a tak si môžete označiť svoj denný alebo nočný krém. Veľmi praktické, pretože Ryor má dosť identické obaly a takto som sa nemohla pomýliť a nebolo nutné lúštiť nápisy.




Poznáte tento krém? Aké používate denné krémy pod make-up?

6 komentárov:

  1. nad tymto kremom uvazujem uz dlhsie (nepamatam si ani jednu negativnu recenziu), ale akosi sa neviem 'dokopat' k tomu, aby som ho objednala :) mozno predsavzatie do Noveho roku, heh :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tento krém je zatiaľ najlepší výrobok, ktorý mám od tejto značky :)

      Odstrániť
  2. ja používam uhorkový od ziaji je úplne super, určite skús ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za tip :) Od Ziaji som neskúšala ešte nič..:)

      Odstrániť
  3. Ahoj. V akej drogérií si ho kúpila ? lebo ja som tento nikde nenašla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho mám z ich e-shopu, ale ak si z BA, tak by ho mohli mať na Heydukovej tam majú veľký obchod :)

      Odstrániť