streda 28. novembra 2012

Pop art


Ahojte dievčence.

Chcela som spraviť nezvyčajné líčenie, ktoré by bolo pútavé, ale malo by niečo spoločné s umením. Napadol ma pop art, ak sa mám priznať tento umelecký smer nie je môjmu srdcu blízky, ale na líčenie je perfektný. Nechala som sa inšpirovať bodmi, ostrými líniami a komiksovým dejom.

Postup:
Nanesieme make-up a naň púder, aby ste sa neleskli ako ja, keďže som naň zabudla :)
Začneme vytvárať čierne línie. Ja som používala čiernu linku na oči a bola to fuška, pretože sa mi stále ohýbala ako sa jej chcelo. Jediné, čo neorámujeme sú oči a pery. Na pohyblivé viečko nanesieme výraznú farbu, ktorú orámujeme čiernou linkou. Taktiež pod oko urobíme líniu a tú zakončíme riasami. Nanesieme špirálu a nalepíme umelé riasy.
Ďalej vyplníme pery rúžom a vynecháme malý štvorček, kde nanesieme bielu ceruzku. Nakoniec pery orámujeme linkou.
Na záver vytvárame body, ja som sa snažila, aby boli pravidelné. Ak máte možnosť kúpte si farby na telo, pretože ja som použila červenú akrylovú farbu. Bodky som robila zápalkou. Akryl na tvári som už mala, takže som sa alergickej reakcie nebála a po fotení som sa išla hneď umyť :)

Najťažšie bolo vytvoriť žlté vlasy, s tými som si dopomohla vo Photoshope. Nižšie sú neupravené fotografie.




Ako sa vám páči moja verzia Pop artu?

14 komentárov:

  1. hhaha :D paráda;)
    toto by mne nikdy ale NIKDY nenapadlo ;)
    super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Predpokládám, že asi znáš Emmu Pickles ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=yNQuZ4c34P8

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné, videla som to video a nechcem sa hrať, že som vymyslela niečo úplne nové... keď si človek zadá do googlu pop art make-up tak sa ukážu naozaj vydarené líčenia.. :)

      Odstrániť
  3. !!! Nemám slov, toto ma dostalo :D V dobrom samozrejme! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vaaau, paráda! keď som to videla na rimmeli, myslela som, že je to celé iba upravené! dostala si ma... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow skvele, prednedavnom som to videla u Lou z getthelouk :)perfect :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) túto blogerku poznám, ale pop art líčenie som si u nej nevšimla...

      Odstrániť
  6. To je skvělý, nejdřív mě ani nenapdalo, že jsi to ty, spíš, že jsi stáhla nějaký komix:-) Supe nápad a ještě lepší provedeni

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Uplne perfektne! Skoda ze som to nevidela na Haloween! Kolko ti to trvalo?
    Inak pozyvam ta na moju predvianocnu Ziaja giveaway! http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trvalo to asi hodinu tie bodky som sa snažila robiť precízne a línie, aby boli pekne rovné... ale vôbec som sa neponáhľala.. myslím si, že by sa to aj za kratší čas dalo zvládnuť...:)ďakujem za pozvánku..

      Odstrániť
  8. wow to je úžasné, velmi precizní ;)

    OdpovedaťOdstrániť