štvrtok 6. decembra 2012

Dr. Hauschka Nimbová vlasová kúra


Ahojte dievčatá.

V lete a v zime je čas kedy moje vlasy veľmi trpia, slnkom alebo chladom. V poslednom čase mi padali viac akoby sa mi to páčilo a mám ich bez lesku a zničené. Na zničené končeky pomôžu už len nožnice, ale s ostatnými nezrovnalosťami mi pomohla Nimbová kúra od Dr. Hauschku.

Nie som si istá, či túto značku poznáte, pretože ja som sa s ňou zoznámila len pred nedávnom. Je čisto prírodná a netestuje sa na zvieratách. Kozmetické prípravky neobsahujú žiadne syntetické, konzervačné, farbiace alebo vonné látky a sú testované lekárensky. Podrobnosti o tejto značke nájdete  TU.

Obal:
Najskôr som si všimla krásny, jednoduchý dizajn. Výrobok vyzerá ako z lekárne, ale iba na prvý pohľad. Logo a písmo Dr. Hauschka majú zlatú farbu a vypuklé, plastické písmo. Taktiež ma zaujala farebná kombinácia. Kúra stojí 492 Kč.

Pre koho je kúra určená:
Je vhodná pre problematickú pokožku hlavy, po farbení alebo trvalej. Pre rozstrapkané a slnkom, či slanou vodou poškodené vlasy. Obsahuje éterické oleje, obohatené výťažkami hojivej nimby a harmančeka. Dodávajú novú vitalitu, pružnosť, lesk a podporujú rast vlasov.

Použitie:
Navlhčíte si vlasy jemne vmasírujete do pokožky hlavy. Ak máte poškodené vlasy tak aplikujete až ku končekom. Necháte pôsobiť 20 min., ja som nechávala aj 30 min. Potom zmyjete vlasy šampónom. Musíte si dávať pozor, pretože mne sa raz stalo, že som si vlasy pri korienkoch dostatočne nezmyla a potom som mala vlasy mastné.

Účinky na mne:
Vlasy mi po niekoľkých aplikáciách menej padali, sú vitálnejšie a lesklejšie. Vôňa je príjemná, cítiť z nej prírodu :) naozaj dokonca z vône je cítiť, že tam nie sú žiadne umeliny. Konzistencia je riedka, trochu olejová, žltej farby. Pri dlhých vlasoch sa dosť rýchlo míňa, ale to asi každý vlasový prípravok od šampónu až po masky :)
Kúru používala aj mamina, ona má jemné kučeravá, ale veľmi suché vlasy. Nimbová kúra je pomohla so suchosťou.
Odo mňa má samé plusy, jediný mínus by som videla vo vyššej cene.

Hodnotenie: 8 z 10




Skúšali ste túto kúru? Máte nejaké iné výrobky od Dr. Hauschky, alebo ste sa s touto značkou ešte nestretli?

3 komentáre:

  1. No mne počas tehotenstva veľmi vypadali aj teraz po pôrode keď som si vlasy nafarbila.. a tak som si kúpila šampón, kondicioner a tabletky Revalid..boli drahé ale som úplne spokojná lebo vlasy mi menej padajú a aj veľmi rýchlo rastu..

    som tvoj nový sledovateľ..sleduj aj ty mňa pls

    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vlasové kúry jsem nikdy nepoužívala, ale teď jsem si barvením vlasy docela poškodila, takže se chystám vyzkoušet. Pořád vybírám a pátrám, tak děkuju za tip, třeba využiju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dr. Hauschka je pre mňa taký "zázrak z prírody" :D používam od nich tri kroky, čistiaci krém + krém + tonikum, pomocou týchto troch produktov je moja pleť fit a akokeby naducaná. a tej úžasnej bylinkovej vône sa neviem nabažiť :))

    OdpovedaťOdstrániť