pondelok 24. decembra 2012

Zimná kráľovná


Ahojte dievčence.

V prvom rade Vám chcem mojím milý kukučkám zaželať krásne a požehnané sviatky. Tento článkom mám pripravený dlhšie a keďže niečo vianočné nafotím až večer, tak hádam sa vám bude páčiť, aj keď súvisí skôr so zimou ako Vianocami.

Pri líčení som sa snažila, aby z make-upu išiel chlad a mierna extravagancia.

Postup líčenia očí:
Bielu ceruzku (Catrice) som naniesla na pohyblivé viečko a pod obočie.
Modrý tieň (120 ks paleta)som použila nad viečko a vytieňovala dostratena.
Bielu ceruzku som si nahriala a vytvorila bielu linku, k oku som naniesla čiernu linku (Quenn Star) a na záver ešte trblietavú linku od vnútorného kútika až k obočiu (Elf: Stardust).
Najväčší kryštál som prilepila ku kútiku oka, dva menšie na koniec bielej linky.
Na záver špirála (Dermacol Rapid Grow)a umelé riasy (ebay).
Na obočie som naniesla najskôr tiene (Catrice) a potom trblietavé tiene (Bell mousse eyeshadow: Diamond)
Nad lícnu kosť som v niekoľkých vrstvách použila rozjasňovač (paleta korektorov Ebay)

Na poslednej fotografií môžete vidieť na perách strieborný lesk s modrým (paleta leskov Ebay). Do vlasov som si nastriekala trblietky, ale na fotografií to vyzerá skoro ako lupiny :)






Ako sa vám páči moje zimné líčenie? Myslíte si, že sa mi podarilo?

5 komentárov:

  1. čo to máš vo vlasoch? tie trblietavé kamienky? inak krásne líčenie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) To je trblietavý sprej..už ho máme doma dávno, ale ešte sme z neho niečo vydolovali :)

      Odstrániť