štvrtok 20. decembra 2012

Predvianočné darčeky


Ahojte dievčence.

Včera mi volal kuriér, že má pre mňa balíček. Ja som som mu vysvetlila, kde presne bývam a potom som uvažovala, že čo som si objednala. Napadalo ma len MUA, keď som si balík vyzdvihla a uvidela pásku Bioderma hneď som vedela. Vôbec som o tom nevedela ešte aj kuriérovi som povedala, že som si nič neobjedávala :) skontroloval adresu, meno a sedelo to :)
Ďakujem veľmi pekne za krásny darček :)


Túto micerálnu vodu môžem len odporúčať. Už som z nej mala niekoľko vzoriek a veľmi mi vyhovovala. Nevysúša, pekne odlíči všetok make-up. Dokonca, keď som si nedala na noc krém, tak som nepociťovala pnutie alebo vysušenie.


Beauty blender mi prišiel dnes a vyhrala som ho v GW u Evky. Musím sa priznať, že po tomto výrobku pokukujem u dlhšiu dobu, ale vždy sa našlo niečo iné, čo som potrebovala. Ďakujem za krásne prianie aj zabalenie :) 
Keď ho vyskúšam dám vedieť ako s ním pracuje. Už teraz môžem povedať, že je veľmi príjemný na dotyk a tak akurát do ruky.





Poslednou vecou, ktorú som dnes dostala je CD Sex and the city od mojej dobrej kamarátky Elenky. Sme 3 kamošky ešte od základnej a keď sme spolu, tak si pustíme toto cd (síce sme ho už videli xy krát) niekedy ho už ani nepozeráme len sa rozprávame..


Dostali ste už nejaké predvianočné darčeky?

3 komentáre:

  1. tak takáto bioderma by aj mňa mohla potešiť :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som rada, ze som ti spravila radost:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. necakala som, ze blender bude taky prijemny a uz sa neviem dockat, kedy ho vyskusam..hadam uz aj zajtra juch :)

      Odstrániť