nedeľa 2. decembra 2012

Výroba BB krému


Ahojte kočky.

V poslednom čase kozmetický trh zahltil BB cream rôznych značiek. Ja sa musím priznať, že nevlastním žiaden, pretože tie lacnejšie varianty sú pre mňa málo krycie a namiesto drahších mi postačí make-up. Okrem toho nemám suchú pleť, takže pre mňa BB cream nie je vhodný.
Ja som si BB cream vyrobila kvôli dvom veciam:

  • aby som zosvetlila Make-up Cover, pretože som si kúpila veľmi tmavý
  • aby som nemala masku na tvári, pretože make-up od Dermacolu má sklon vám ju spraviť

Postup:

  1. Pripravíme si prázdnu uzatváreteľnú nádobku (napr. zo sódy bikorbóny), štetec (ja som použila maliarsky), krém (vyberte si menej parfumovaný, biely, s ľahkou konzistencoiu). Nanešťastie si nepamätám odkiaľ mám Pond´s creme. Nakoniec najdôležitejšia vec make-up, ja som si vybrala od Dermacolu make-up cover č. 210.
  2. Do nádoby vytlačíme make-up a rovnaké množstvo krému. Záleží na vás, či chcete mať make-up krémovejší alebo viac krycí.
  3. Dobre premiešame a máme hotový BB cream :)


Avšak tento make-up má aj svoje nevýhody. Ja ho používam hlavne v zime, pretože v teple sa krém roztápa a aj make-up sa vám na tvári topí a robí mapy.
Musím povedať, že v zime je veľmi dobrý, ale myslím si, že nevydrží ako drahšie dobré make-upy.
Napriek tomu ho rada používam, pretože mi kryje najlepšie zo všetkých make-upov.



Už ste skúšali takúto alternatívu BB creamu? Pozdáva sa vám to alebo nie? Aký BB cream používate?

13 komentárov:

  1. :D super nápad!
    taky nevlastním jediný BB

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja sa k vám pridám baby, ani ja nemám žiaden BB :D už čo :))
    toto je super tip, nenapadlo by mi to

    OdpovedaťOdstrániť
  3. juu skvělé a velmi tvůrčí, mě sice BB manie nepohltila, ale tohle stojí za pokus)

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. to som ja len tak nazvala, pretože som tam pridala krém.. Ďakujem za poopravenie názvu :)

      Odstrániť
  5. neskúšala som, radšej si kúpim originál :) myslím že ten nemôže nič nahradiť

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nwmám BB cream a ani nevim, k čemu by mi byl:-) Make up používám jen vyjímečně a krémy taky jen občas. Myslím, že se s tím BB krémem toho hodně napovídá, ale ve skutečnosti jde lehce nahradit obyčejným krémem v kombinaci s make-upem. Ani se to nemusí míchat dohromady, já si třeba jen natřu obličej krémem a pk tam dám trochu make-upu a ono to vypadá stejně dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super recenze a tip. Tohle jsme dřív aplikovali s Coverem MU od Dc, když jsem byla ještě na střední. Člověk neměl moc peněz a tohle byl nejdostupnější MU. Je to super tip ... protože perfektně schováte nedostatky díky MU a ještě to stojí málo korunek.
    Odulka: já pravidelně používám krém a následně pak MU (často i podkladovku), to není nic nového. Myslím, že tady ten tip je spíš o tom, že tenhle MU je hodně krycí a ne každý s ním umí pracovat. Díky tomuhle doporučení to zvládne každý a bude mít super výsledek ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. už som asi tento tip niekde počula, myslim že je to skvely napad, a určite vyskušam len tak zo zvedavosti, inak s bb kremami mam ako taku skusenost..najradšej mam od skin 79 ktory si planujem kupiť aj v plnej verzii

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Toto fakt nie je možné porovnávať s BB cream a zvlášť s tými ázijskými. Tejto mánii som dlho odolávala, keďže som neverila na nejaké zázračné fungovanie. Keďže som dlhšie riešila náhradu makeupu hlavne v letnom období, podľahla som a rovno si objednala pár vzoriek tých ázijských. Nečakala som zázraky, mám vysoké nároky hlavne na makeup, no o to viac som bola prekvapená. U mňa splnil všetko čo som potrebovala poriešiť - ľahšie krytie, výdrž, hydratáciu, pleť vyhladenú. Dokonca ho používam aj teraz už v chladnejšom období. Žiaľ, po odskúšaní aj dostupných BB cream ( Garnier, Maybelline, Dermacol ..) u nás, zostavám verná tým ázijským a sú fakt bezkonkurenčné.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ale ja som to len tak nazvala, ze vyroba BB kremu...urcite vylepseny make-up neprirovnavam ziadnym BB kremom. Aj ja som pocula o tom, ze tie azijske su skvele, ale drahsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wou! no ty si aká šikuľka ;)..toto by ma nenapadlo, ale naozaj ti nevznikajú na tvári mapy??

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby bolo v lete veľké teplo, tak sa topí na tvári kvôli krému, ale v normálnych teplotách okolo 25 stupňov sa nič nedeje. Mapy by začal robiť až po veľmi dlhej dobe.. keď ho mám na tvári celý deň, tak večer ho treba doopraviť, ale takých 6 hodín vydrží bezchybne..:)

      Odstrániť