nedeľa 23. decembra 2012

Paleta líceniek


Ahojte dievčatá.

Konečne som sa dostala k tejto recenzií. Túto paletku mám hádam už aj trištvrte roka, ale nejako som sa k nej nemohla dostať. Kúpila som ju cez ebay za 6 eur. Musím sa priznať, že ju veľmi nepoužívam. Najskôr to bude jej veľkosťou, väčšinou sa ponáhľam a rýchlo nanesiem bronzer, ktorý mám poruke a bežím.

Výhody:

  •  dobrá pigmentácia 
  •  veľké množstvo produktu 28 odtieňov
  •  výdrž priemerná skôr lepšia ako horšia
  •  nízka cena vzhľadom k počtu 

Nevýhody:

  •  paleta je dosť veľká 
  • podstate obsahuje len ružové, oranžové a broskyňové tóny. Ocenila by som aj hnedé a bronzery
  • trblietavé odtiene veľmi prášia, matné menej, ale tiež prášia
  • obsahuje 15 odtieňov ružovej, čo je na mňa veľa, ja skôr používam tóny dooranžova. Niektoré odtiene sú veľmi svetlé, ktoré nevyužijem 


Celkový dojem je tak pol napol, môžete vidieť, že sa zhoduje počet za a proti. Ešte raz by som si ju určite nekúpila, ale ani by som ju teraz už nedala preč :)

Hodnotenie: 6 z 10






Od-fotografovaný odtieň a potom nižšie vidíte použitý tón na tvári.

Ružová lícenka v akcii :)




Ako sa vám páči paleta? Využili by ste ju?


7 komentárov:

  1. Paleta tvářenek se mi líbí, ale určitě bych si ji nekoupila. Já pro změnu používám pouze růžové odstíny, navíc nejsem schopná nic z dekorativky dopotřebovat, ale takováhle paleta by mi ležela doma tak 10 let :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obávam sa, že aj u mňa bude ležať tak dlho :) Myslím, že by som si mala dať záväzok nebyť lenivá a používať palety, ktoré som si nakúpila :)

      Odstrániť
  2. och ♥♥ úplne nádherné sú! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takto to vyzerá krásne, ale asi by som ju tiež nevyužila... Inak je dosť vidieť, ako práši, to by ma hnevalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. máš strááášne krásny blog! :) chodím sem každý deň :) len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Přijde mi to zbytečné, tolik odstínů. na tvářenku stačí přece tak 3 odstíny max (do červena, do růžova, do oranžova) podle mě. Mě osobně teda stačí 2 :-) Bála bych se, že budu chtít bvarvy kombinovat a z něčeho nenápadného, čím má tvářenka být, udělám něco moc výrazného a zmalovaného.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Asi bych ji nevyužila ale vypadá krásně... Já jsem spíš milovník paletek očních stínů

    OdpovedaťOdstrániť