štvrtok 27. decembra 2012

Ryor Aknestop: Bylinné tonikum


Ahojte kočky.

Bylinné tonikum je určené na čistenie mastnej pleti so sklonom k akné. Obsahuje extrakt zo šalvie, jalovca a tea tree oil. Nájdete ho na e-shope a stojí 4 eura.

Tonikum používam, už keď mám odlíčenú tvár večer a ráno, keď si ju umyjem. Nevysušuje a pleť sa mi po ňom upokojí. Má však silnú čajovníkovú vôňu, ktorá by mohla niekomu vadiť. Ja som ju cítila hlavne na začiatku používania. Teraz som si na ňu tak zvykla, že ju už necítim, ale mne tá vôňa neprekáža. Pleť zatiaľ zostáva v podobnom stave, ako pred používaním, trošku sa to zlepšilo.

Hodnotenie: 9 z 10



Skúšali ste Ryor tonikum? Ako vám vyhovuje? Rada sa dozviem, aký tonikum používate vy? :)

6 komentárov:

  1. všetko od ryoru je super takže... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle jsem kupovala sestře k Vánocům. Zatím je nadšená! Tak snad jsem se trefila :))
    Já tonikum nepoužívám, používám pouze micelární vodu z douglasu, xl.xs :) Můžu jen doporučit!
    Katelin.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já ho nezkoušela, ale slyšela jsem na něj samé pozitivné reakce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já na tonika moc nejsem, ale zato miluju čistící gely, momentálně jsem už asi 3/4 roku věrná Biodermě, mám to z řady Sebium a nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to striedam.. teraz pouzivam Ryor este aj aknestop krem.. ale predtym som pouzivala taktiez Biodermu radu sebium.. cistiaci gel mam tiez a stale ho pouzivam pri odlicovani (vyrobok ako stvoreny pre mna)..:) az potom si dam tonikum alebo miceralku..

      Odstrániť