pondelok 14. januára 2013

Zlatý glóbus 2013: Prehľad šiat



Ahojte kočky.

Včera sa konal Zlatý glóbus, ja som túto akciu nesledovala, takže vám neviem povedať výsledky ocenení. Zamerala som sa v tomto príspevku na večerné róby, ktoré mali dámy na tomto podujatí. Keďže onedlho budú prebiehať plesy, môžeme sa aspoň inšpirovať. 

Prehľad som koncipovala od šiat, ktoré ma zaujali najviac, čiže približne prvá polovica a posledné 2 najmenej. Šaty od Zooey Deschenal a nižšie uvedené nie sú zlé, ale nezaradila by som ich k naj skôr priemer. Je to čisto môj subjektívny názor, vy môžete mať iný vkus a váš rebríček tých naj sa nemusí zhodovať s mojím :)


























 Ktoré šaty sa vám najviac páčia?






8 komentárov:

  1. zooey sa mi páči. šaty nie sú síce nič moc, ale jej proste pristanú a krásne sa s nimi dopĺňa. pri adele mám pocit, že nosí stále to isté. anne hathaway je rozkošná a amanda takisto :) šaty halle bery vyzerajú lepšie na modelke, naopak, šaty jessice albe sadnú viac ako modelke.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím s tebou.. mne sa Adele páči tým, že nikdy nejde do extrému, aj keď je mladá a mohla by si dovoliť viac niečo mladistvejšie..

      Odstrániť
  2. Ty květinové jsou fakt zajímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Megan Fox a Jessica Alba su jednoducho moje favoritky, su proste perfektnee ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Megan Fox, Jessica Alba, Jenifer Lopez, Zooey Deschanel a samozrejme Eva Longoria... ♥ ♥ ♥ krása :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No moc pěkné šaty. Určitě bych si vybrala. Moc se mi líbí, jak vypadala Jessica Alba, Megan Fox a Zooey. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tyjo Jessica Chastain tady vypadá děsivě..připlešatěle! Jinak je tak krásná..

    OdpovedaťOdstrániť