streda 9. januára 2013

Bioderma Sébium



Ahojte kočky.

Tento príspevok bude hlavne pre tie z vás, ktoré máte aknóznu pleť.
Ja už pomaly tiahnem na 25, ale stále ma neupustili "tí všiváci." Niekedy je to lepšie inokedy horšie, ale už asi rok sa to výraznejšie zhoršilo.
Od Biodermy rada Sébium je špeciálne vyrobená pre mastnú pokožku ku sklnom k akné. Prvé, čo ma na nej zaujalo bola vôňa, jemná, ale úplne som si ju zamilovala. Táto rada mi pomohla zmierniť vyrážky, ale úplne ich nevyliečila. Je pravda, že mi sa celkom rýchlo hojili. Pre mňa však je dosť vysušujúca, možno by viac vyhovovala mladším ročníkom alebo dievčatám s veľmi mastiacou sa pokožkou.

Hodnotenie: 7 z 10 za všetky 3 výrobky



Sébium AKN Fluid

Hĺbkovo čistí póry, spomaľuje nadmernú tvorbu kožného mazu a vyhladzuje textúru pokožky. Viac informácií nájdete TU.
Po dôkladnom očistení pleti si ako prvý nanášam tento fluid. Mierne štípe, ale tak to má byť, potom mám pocit, že funguje :). Mierne napína pokožku, takže si dávam hneď ako vyschne krém.



Sébium Hydra

Tento krém by mal potláčať proces zlupovania pokožky, hydratovať a zmierňovať pocit pálenia. Viac info nájdete TU. Krém vytvorí na tvári, akoby film. Nie je mastný a rýchlo sa vstrebáva, ale pocit celkovej hydratácie som nemala.




Sébium Al

Mal by urýchľovať hojenie, odstrániť začervenanie, ukľudniť podráždenie, znížiť riziko vzniku jazvičiek. Viac informácií nájdete TU.
Tento produkt používam na záver, len na miesta kde mám vyrážky. Niekedy to štípalo dosť, ale po pár minútach to prešlo, takže mi to neprekážalo. Al naozaj fungoval a tí "malí nezbedníci" sa hojili rýchlejšie. Na druhej strane sa mi  potom vytvárali červené miesta, akoby ich vypaľoval,  ale nezostali mi jazvičky.


Používate Biodermu Sébium? Ako ste spokojné? Akú máte pleť? Máte problémy s vyrážkami?

4 komentáre:

  1. Z řady sébium chci taky něco vyzkoušet, zatím mám od Biodermy akorát micelárku z řady sensibio. Děkuji za tipy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na vyrážky trpím ale spíš na nohou hihi... Tuto Biodermu jsem ještě nevyzkoušela ale článek je to fakt pěkný a pleť mám smíšenou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. niečo zo sébium musím vyskúšať...strašne to potrebujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jé ten jsem měla!! Je uplně užasný. Akorát ta cena:(( ale za takovou kvalitu

    OdpovedaťOdstrániť