štvrtok 31. januára 2013

Inšpirácia Chanel winter 2012


Ahojte dievčence.

Pred pár mesiacmi som našla túto prehliadku zimného Chanela a celkom ma zaujala, hlavne manikúra. Pokúsila som sa ju spraviť a na moje prekvapenie, nebolo to nič zložité :) Nechty sú zaujímavé a pod rôznymi uhlami a pre použitie striebornej chytajú rôzne odlesky.

Make-up ma natoľko neoslovil a musela som si ho prispôsobiť. Strieborná rozotretá po viečku sa mi nepáčila, preto som ju vytieňovala s tmavo-šedou. Taktiež linku som spravila tenšiu a ostrejšiu.

Chanel líčenie očí














Páči sa vám moje prevedenie make-upu a manikúry?

27 komentárov:

  1. Šikovná :) veľmi podarené.
    A nechty sú fantastické, večer vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak tie nechty su super! a najviac ma tesi, ze to fakt mozno zvladnem aj ja, tak hned vecer skusam. teda cestou z prace musim zbehnut po strieborny lak :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to aj mňa tešilo, pretože v nechtoch nie som veľmi odborníčka a zvládam akurát tak nalakovať :P

      Odstrániť
    2. ..joj, keby si videla moje nechty, tak by si sa z chuti zasmiala :D nie je to az take hrozne, ale minimalne na pravej ruke by to trebalo prerobit - trochu krive, kazdy necht ma iny tvar tej ruzovej.. LOL :D

      Odstrániť
    3. :D aspon si to vyskusala.. tak aj mne jeden necht na pravej nevysiel a potom so kamuflovala a prerabala :) mala si manzela poprosit, aby ti dorobil pravu rucku :P

      Odstrániť
    4. ..po vyhrazkach typu "ide mi hlava explodovat z tolkeho smradu, nabuduce si nechty lakujes na balkone" a pod. som nemala odvahu :D

      Odstrániť
    5. joj, tak toto poznam..ocino to neznasa :) Raz som naozaj musela lakovat vonku, nastastie nebola zima :D Inak aku znacku si si kupila toho strieborneho?

      Odstrániť
  3. k tymto nechtom sa uz chystam dost dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie nechty vyzerajú super :) a tvoje prevedenie make-upu sa mi páči viac ;)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) podstate toto je môj každodenný make-up len ja používam iné farby, menej výrazné a matné :)

      Odstrániť
  5. Líbíí a moc! Ty nehty jsouu hodně dobréé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To sa Ti podarilo a máš prekrásne obočie! Čo by som za také dala! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) ono dosť pomáha, keď si ho zvýrazním tieňmi na obočie :)

      Odstrániť
  7. To líčení je hezké a nehty více než zajímavé, ale asi těžké na vytvoření

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) práveže treba len dávať pozor, aby tá vrchná farebná vrstva bola tenšia a nezasahovala do striebornej.. stačí len pevnú ruku..ja nie som na vytváranie zložitej manikúry..na to nemám trpezlivosť a ani ma to veľmi nebaví :)

      Odstrániť
  8. tá kombinácia striebornej a ružovej je úžasná !!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne sa páči hlavne tá ich chanelovská:) ja som takú výraznejšiu ružovú nemala..moja je skôr do fialova a nenápadnejšia:)

      Odstrániť
  9. tie nechty sú super! aj líčenie samozrejme, taká klasika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. líčenie je pekne a nechtiky su kráásne, velmi pekna kombinacia farieb :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásne aj nechty aj make-up :) tebe sa to hodí :)ja vyzerám hrozne keď si dám toho veľa na seba :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) je pravda, že líčenie očí naživo bolo výrazné..skôr navečer :)

      Odstrániť
  12. Na tobě to líčení vypadá aspoň hezky, ale já bych nejspíš vypadala jako mongol. :D I s linkama vypadám blbě. Každopádně, povedlo se ti! A o těch nehtech ani nemluvím. Já bych na tohle asi neměla trpělivost. Ale jsou nádherné! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ach, to je dokonalé! a tie nechty ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem vám všetkým dievčatká :) určite to zvládnete aj vy :*

    OdpovedaťOdstrániť
  15. šikula, manikúra sa mi veľmi páči!:)

    OdpovedaťOdstrániť