sobota 26. januára 2013

Zo starého nové (DIY)


Ahojte dievčatá.

Už dávno som sa pustila do prerábania mojej izby. Všetko robím sama, takže to trvá dosť dlho. Snažím sa prerobiť všetko, čo ešte dobre slúži. Nechcem kupovať nové veci a vyhadzovať podstate dobrý a kvalitný nábytok. V poslednej dobe som si zamilovala biely nábytok.

Našťastie skriňa nebola nalakovaná, takže som nemusela brúsiť :) ružovú som si vymiešala z akrylových farieb, ktoré mám doma.
Pri stoličke som toľko šťastia nemala a musela som ju pracne ošúchať. Bolo nutné je najskôr pretrieť bielou vo viacerých vrstvách. Napokon som naniesla ružovú.
Košíky mali pôvodnú farbu tmavo hnedú. Tie som najskôr pretrela a následne prestriekala fixírkou s veľmi riedkou farbou.
Svietnik bol zlatý s bordovým stredom. Zlatú som natrela striebornou a bordovú som prekryla bielou tapetou.

Nie je to až tak náročné, len musíte byť trpezlivé a aspoň trošku zručné.








Svietnik bol zlatý a vyzeral takto :) 



35 komentárov:

  1. v žádném případě bych nepoznala,že je to uděláno ze starého :) vypadá to skvěle

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to parádně, moc se mi líbí ty košíčky :) V nejbližších dnech mě to taky čeká, protože se budeme s přítelem stěhovat a rozpočet je velmi omezený ;) Ale moc se na to těším!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je dobré, že sa tešíš.. aj ja som sa na to tešila, aj keď som niekedy už mala nechuť do toho..ale tá práca stojí zato...človek, keď sa potom na ten nábytok pozerá akoby si ho viac cenil, keď vieš koľko vynaloženej práce si do toho dala. Želám vám krásne spoločné bývanie a veľa zdaru v prerábaní :)

      Odstrániť
    2. Právě, já se těším, že to prostě bude něco jiného, než tuctová věc z obchodu :)
      Děkuju moc, určitě se na blogu objeví fotky z procesu přetváření :)

      Odstrániť
  3. nechces ist aj ku mne prerobit to je krasne nadherne..taketo kusky nabytku vzdy obdivujem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ooo bože to je dokonaléé! :) Povedlo se ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádhera, moc se ti to povedlo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem vám dievčatá som rada, že sa páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow to je dokonalé! si šikovná, neprídeš aj mne niečo pomaľovať??!?:D
    joooj podaj cez balkón ;
    D

    P.S.: je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak toto je dokonalé!chcela by som mať tvoju trpezlivosť :D veľmi sa mi páči biely nábytok, škoda, že môjmu priateľovi nie :D kompromis bol teda čierny :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cierny by som nechcela.. ale treba robit kompromisy..ja zatial, co sa tyka nabytku robit nemusim :D

      Odstrániť
  9. ve výsledku to vypadá úžasně !!! Tenhle styl se mi strašně líbí :) je to takové jemné, prostě holčičí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to je úžasné!miluju bílý nábytek)*

    OdpovedaťOdstrániť
  11. to je super <3 tá kombinácia bielej a ružovej, aach <3
    cara mia

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja by som na to nemala trpezlivosť a myslím, že v konečnom dôsledku by to ani dobre nedopadlo :DDD Tebe sa to ale podarilo. Nábytok je veľmi pekný a ty si ozaj šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. super, sikula ;) u mna je najtazsie nezacat si naraz prilis vela veci, ktore nakoniec nedokoncim uplne tak ako som si predstavovala :) holt, prilis rychlo sa pre nieco nadchnem a rovnako rychlo to nadsenie potom aj vyprcha... najlepsie je, ked ostavaju hmotne vysledky, ktore ma clovek potom pred ocami...silno fandim pri dalej renovacii a neviem sa dockat updatu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tym mam aj ja niekedy problem.. uz sa len prekonavam, pretoze viem, ze to stoji za to vydrzat :)

      Odstrániť
  14. Dorotka, tak konečne vidím aj v skutočnosti niečo Tebou avizovanej prerábky izby. Si veľká šikulka a všetko i ide pekne od ruky. Je to krásne. Už sa teším na ďalšie kúsky, ktoré prešli zmenou. Dúfam, že nám ich ukážeš. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Andrea :) este mam v plane prerobit par veci, ale to az tak v lete najskor.. bude to narocnejsie, ak to vyjde :)

      Odstrániť
  15. Krásny osviežujúci nábytok. Tlieskam.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mne sa to veľmi páči, za takú skrinu z Ikei by si vysolila neviem koľko a kvalitou by to ani neprešlo okolo toho čo máš! Ja sa už vyznám, frajer vyrába nábytok. A raz aj my budeme recyklovať na nové a modernejšie =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved to..ja som aj chcela nejake skrine z Ikei, ale ta kvalita..nebolo by to drevo a rychlejsie by sa opotreboval.. ale jednu komodu by som aj tak chcela :) to je skvele ze priatel vyraba, obdivujem ludi, ktori vedia vytvarat take veci :)

      Odstrániť
  17. Krásná proměna, šikovná jsi. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Má to smysl komentovat?
    Vypadá to dokonale a jsi moc šikovná!! :*
    Nádherný blog, jdu si vše pročíst a přidávám se k čtenářkám :) Budu ráda, když mrkneš i ke mně a třeba i opětuješ:)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jsi úžasně šikovná, vypadá to naprosto krásně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. TAK TO JE OPRAVDU ÚÚÚŽASNÉÉ ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Dievcata, dakujem vam za kazdy jeden komentar.. robi mi to obrovsku radost :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  22. to je tak sladké, tá stolička , človek by ani neveril čo všetko sa dá urobiť tak ľahko

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Šikovná. Obdivujem šikovných ľudí. Ja nato ručičky nemám :( Vyzerá to krásne. Bude aj nejaká room tour alebo už je a prehliadla som ju? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pampeliska :-) Room tour si neprepásla, ešte som nerobila. Je to zložitejšie, pretože sa už rok chystám zavesiť baldachýn a premaľovať steny a kúpiť jednu komodu. Stále som sa k tomu nedostala, takže v najbližšom čase room tour nespravím. Nemali by ste, čo vidieť okrem tej skrine. Mám klasický drevený nábytok. :-)

      Odstrániť